Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
Å hej och hå. Här kommer jag igen å har lite som en ny identitet, men bara lite.. Det är samma Pärlplatta som förut.
Pumpkin - jag skrev till dig på ansiktsboken, men nu har jag fixat och donat, så nu är jag med, om ni tar bort medlemmar så går det ju såklart att ta bort den gamla pärlplattan.. Vad bra att det gick bra på intervjun! Jag håller tummarna.
Vad läskigt med det där sockertestet, jag själv är ju diabetiker (typ 1) men har aldrig hört om det, å andra sidan har jag heller inte varit gravid. Däremot har mitt blodsocker trilskats med mig den senaste tiden (kanske resultat efter resan) och legat skyhigh! Det är så fruktansvärt jobbigt. Somliga ätstörda diabetiker använder metoden att skjuta upp sockret i höjden för att man går ner i vikt av sig själv även om man äter då, och tro mig - jag hade gladeligen varit en av dom om jag inte mått så fruktansvärt dåligt av det! För den som inte vet har jag alltså haft problem med ätstörningar också, för att liksom komplettera hela sjukdomsbilden av mig. Nu är ju depressionen i sig en utlösande faktor för både ätstörningar och strul med sockret. Tjohejtjoho. MEN. Jag har ju er här på BT!
Alvaereva - Hon är ju så söt, dottern din!