• B & S

Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

att man alltid ska försvinna ur listan fast den uppdateras jämt för varje gång....kanske för man inte är inne här så ofta som man raderas? bara undrar....

Med bestämt datum:
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com

080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaereva ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanote ? bridetobe.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008 ? rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkin ? larsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008 ? anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadye ? home.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waersta ? holmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

080802 Englali ? andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa
    080808 B & S- bojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annim ? minnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823 ? marcusochjenny.weddingannouncer.com

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillan ? home.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

• B & S

men hur ska jag veta det? jag är inte härvar enda dag o då jag har annat för mig...vad tråkigt att man ska behöva göra detta. Hade inte listan sett roligare ut om så många som möjligt stod på den? även om man inte är superaktiv. Det är väl ändå inte så himmla många som bestämt sig för att lägga ner bröllopet eller är det hela 20st? hade vart väldigt udda om det var mer än 2-4st av kanske 50 brudar som hittar hit nån gång under tiden.
    Jaja man gör väl som man vill när det e ens "egen" tråd. Kanske inte ens behöver vara med ialf då eftersom man inte är "aktuell" nog.
    Synd att man ska diskm pga av en sån sak.

• B & S

och jaaa jag sa precis nåt irreterande och surt för jag blev just det! jag kunde helt enklt inte hålla klaffen mer om hur är på BT rätt ofta faktiskt.
    E så trött på alla dumma komentarer o påhopp överallt på denna websida.
    Kan ju inte säga nåt. Samt "alla har sin egna lilla grupp" för de ska dricka vin tillsammans jämt känns de som o e man inte med på de heller då e man inte med alls.

• B & S

tror ja utgår helt faktiskt....kanske från hela BT eftersom alla trådar blir "konstiga" jämt och jag VET att det inte bara jag som känner så här.

• B & S

btw jag har inte ens din mail för detta syfte!

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.