Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
Hej, ni verkar väldigt ihoppratade här men får en till blivande sommarbrud 08 joina er? *blyg blick*
Hej, ni verkar väldigt ihoppratade här men får en till blivande sommarbrud 08 joina er? *blyg blick*
Tack Tack Vi är Caroline och Anders som i år blir 25 resp 30 bast Bosatta i den stora lilla staden Stockholm lyckliga föräldrar till Ida (snart 2 mån) och Elvira (2 år). Vi har prel sagt 8 augusti och inte kommit så långt än men jag har nu börjat titta som en tok på ALLT!
kan fråga er om råd redan nu om en sak.. kan man som bystig ha denna:
shop.textalk.se/se/article.php&art=297306
Vi kommer ta lokalen i anslutning till kyrkan, ska ringa kyrkan i morgon redan för att omboka dopet med vi tänkte först ha vigsel och dop i ett men kände att vi hinner inte ordna allt för en vigsel till MARS! så vi döper bara dottern med närmaste familj då och sen har stort bröllop i augusti
jo tänkte ha en korselett Så man har stöd hela kroppen upp tur att man har rätt fast byst med
Jag har nu hittat klänningen Med stort K eller vad man ska säga haha Kommer ha den uppsydd För kommer ha den i mina färger och lite annorlunda mot vad orginalet ser ut osv så har äntligen en sak klar. Ska in till stan nu och köpa material till inbjudningskorten..
shit måste ringa kyrkan på en gång!
Ops!