Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
Nu sätter jag mig vid frukostbordet med mina kiddosar. Återkommer strax
Kan du inte hjälpa mig att komma på några vanliga drinkar som jag ev har glömt? Vilka är de "vanligaste" drinkarna?
Nu sätter jag mig vid frukostbordet med mina kiddosar. Återkommer strax
Kan du inte hjälpa mig att komma på några vanliga drinkar som jag ev har glömt? Vilka är de "vanligaste" drinkarna?
I´m back
Nu har jag ringt OCH sms:at bröderna Berggrensson *asg*
snacka om jobbig (mailade ju igårkväll oxå, haha)
jaja, vi får väl se om han svarar!!!???
Bra drinktips Pumpkin
Visste att jag glömt en del...
Vad är det i en mojito??
sökte på den nu... mums... rom, sockerlag, limefrukt, färsk mynta, sodavatten och is. Låter väldigt friskt Mumma...
(allt med rom i är gott)
Gissa varför vi ska t Karibien *asg* (skämta bara)
Lyssna på denna då:
Melon mojito
4 cl Bacardi Blanco
2 cl Vattenmelonslikör
2-3 bitar lime
1 knippe mynta
2-3 bitar melon
1-2 cl sockerlag
Krossad is
Toppsoda
Garnityr: Melon, myntakvist
Den lät såååå god, mums, vilken sommardrink
(men jag tänker inte ha en massa färsk frukt i baren, det får räcka m citron och lime i fruktväg Eventuellt frysta hallon t olika drinkar men inte nåt mer, minsann...
Melón Dollar Mojito
4 cl Bacardi Grand Melón
vattemelonbitar
lime
mynta
råsocker
is
sodavatten
Muddla vattenmelonbitarna, lime, mynta och råsocker i botten på ett highball glas. Fyll sedan upp med is och Bacardi Grand Melón. Toppa sist med sodavatten.
Garnera med en kvist mynta.
En annan variant av melon mojito
Pumpkin
förlååååt fastnade på drinksidan och jaaa om man inte var sugen innan så är man det nu *asg*
Kolla drinkarna (alla rosa) med recept i min blogg... Lade in några som jag fastnade för
www.anjasbrollops.blogg.se
Nu ska jag hoppa in i duschen för jag och barnen ska gå på lek-date hos en tjejkompis t mig som flyttat in i huset bredvid med sin sambo och deras barn. Dagis är ju stängt idag och hennes son går på samma dagis så det är perfekt. de känner varandra och leker jättebra.
Vi ska dricka kaffe och snacka skit och i eftermiddag ska jag träffa Anne. Vilken härlig dag! Bara massa roligheter för mig (peppar peppar ta i trä)
OOoohhh nu har minstingen skitit... måste verkligen gå. Uuuääääää...
kramis ses senare