Hej alla!
Tack snälla för alla grattis! Dagen på jobbet har varit lysande. Fått blommor från flera håll och några av mina goaste kunder har kommit in med presenter och blommor. Så himla gulliga! Väl hemma står en helt underbar blomma från mamma o pappa med ett gulligt kort, måste bara få skriva: "Grattis våran prinsessa! Till kronan på verket! Stort lycka till i ditt framtida yrke. Många kramar från mamma o pappa" (blomman föreställde en prinsesskrona... typ, lite svår att förklara!)
Nog om mig!
Pumkin: Jag hade varit tokarg på min sambo om han inte berättat hur länge de skulle stanna. Förstår om helvetet brakar löst i morgon, men försök o ta det lugnt och sanstat. *kramar om*
Anja: Ja det med lönen är ju lite komplicerat. Vi går efter avtal så där har alla samma gundlön, sen kan man styra en bit själv och det är den provisionsbaserade (försäljning och arbete). Men grundlönen går upp till dryga 18000 tror jag och sedan några tusen till i provision. Det är ju olika från månad till månad. Som dec är mkt bättre än jan givetvis.
Men lönen allt som allt per månad, efter skatt (det jag får rent ut) blir väl någonstans mellan 14500 - 17000... så mkt kan det variera.