Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
Anja: Nej DET ska jag inte glömma! Och så ska jag näcka inatt så kanske man får sig något när man vaknar imorgon
Anja: Nej DET ska jag inte glömma! Och så ska jag näcka inatt så kanske man får sig något när man vaknar imorgon
Ja här skrivs det för fullt må jag säga
Offentlig plats: I en park här i Södertälje i somras och sen i ett ex's föräldrars bil när vi väntade på att de skulle komma med färjan Jag är helt för sex på offentlig plats och planerar att utöka min repertoar Hmm, lite halv-offentligt blev det imorse då vi körde på köksbordet med full insyn
Pärlplattan: Vad trist att hon inte hört av sig, förstår att du blir besviken! Dock vet jag inte om jag skulle gå så långt att jag skulle stryka henne från listan, men det måste du känna själv.
Nu har jag bestämt mig - jag åker till Skärholmen Centrum helt enkelt! Då kommer jag ut från lägenheten, men slipper blåsten Och så får jag stilla shoppingbegäret lite
Hallå tjejer! Har nyss kommit hem från en shoppingrunda som började bra, blev sådär men avslutades med en god middag i alla fall
Vi samlar på färgerna Aqua och Kakao i Höganässerien och Kakao är nu utgående så vi försöker köpa på oss de saker vi behöver och eftersom vi fick 1000kr i presentkort på DUKA i julklapp åkte vi således dit idag för att se vad som fanns. DÄR hade vi tur - vi behövde 2 assietter, 2 fyrkantiga skålar och 2 runda skålar + en salladsskål - och det var precis vad vi behövde!
Ja, 18000kr för två timmar är ASmycket! Även för en helkväll vore det mycket, men för två timmar skulle jag personligen aldrig betala så mycket - om det inte vore ett "originalband".