Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
Anja: Haha, när hon satt här och ropade efter dig så sökte jag efter ditt nummer på hitta.se och mailade det till henneKul att hon kom i alla fall!
Snitte: Hehe, skitbra idé ju
Morning morning!
Ja jag gav då upp igår när BT strulade, men inte fick jag någon sömn för det. Har fasiken knappt sovit på 3 nätter, jag blir GALEN snart! Skulle egentligen haft middagsbjudning ikväll, men jag måste nog ställa in det så att jag är fri att somna var och när jag vill när jag kommer hem. Så jäkla jobbigt...
Anja: Tvivlar på att det kommer att behövas drycker för 10000kr om ni åker till Tyskland, max MAX 7000kr skulle jag nog säga om man tittar på vad andra här på BT gjort av med. Fast ni kanske har väldigt törstiga gäster
Tycker att dina dekorationer låter jättevackra och tror att det går bra att ha blommorna och ljusen i samma cylinder, om cylindern är hyfsat stor i diameter.
Nu ska jag hoppa in i moderatorforumet och klaga lite på Johan angående störningarna på kvällarna!
Har du cyklat omkull idag igen Anja?
*Fniss* Vad smart du är! Har jag inte ens tänkt på
Jo fast 4-5 glas är ju en flaska vin, och det är kanske inte vad man dricker till bara maten för att sen fortsätta i baren?
Mer än 3-4 glas vin skulle jag nog aldrig få i mig till maten, även om jag klarar mer än så.