Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
Pumpkin
näää är det sant??? Varför??? Hur känns det? Hade du inte precis bytt jobb?
Försök tänka som så att "om detta händer så är det av en anledning, för att något mkt bättre väntar runt hörnet för dig"
För visst var det så att du sökte jobb närmre hemmet?
Ledsen för din skull. KÄnner mig själv lite underlig idag, men itne av en sån anledning utan för att min svägerska som jag tycker JÄTTEmycket om, kom hem t oss igår och frågade vad vi ska göra på juldagen. SEdan berättar hon att hon och hennes sambo ska gifta sig då och att inbjudningskorten kommer nästa vecka. Jag blev så glad för hennes skull men på nåt sätt känns det som att jaha, de gifter sig ett halvår innan oss, vi har inte hört ett ljud om bröllop från dem och nu blir vi lixom bara nr 2 på nåt vis. Äh jag är säkert skittramsig men det känns som att vårt bröllop förlorade lite av sin glans.
K'änner mig skitego som ens säger så för jag ÄR ju skitglad för henens skull och de ska ju inte alls ha samma typ av bröllop som vi men ändå...
Mina save-the-date-kort kommer alltså att komma ut bara några veckor efter deras inbjudningar, som att vi apat efter DEM, när vi lixom hållit på och planerat hur länge som helst. Det känns "dumt" på nåt vis. Någon som förstår lite grann?