hej tjejer!
NU är vi hemma, utställningen med korten var trevligt! Jag hade sökt efter en massa tipsa på pappersbutiker här på BT så vi sprang runt halva stockholm och letade och letade... INGENSTANS hade de VÅR färgnyans av lila... MEN på sista butiken innan vi ger upp ser vi DEN!! vi ska gå in och då.... DET ÄR STÄNGT!! *suck* Jag ser något förtvivlad ut till ägaren och han kommer och öppnar hihi
Jätte bra butik!!! så nu ahr vi beställt ALLT eller ja, snart allt i pappersväg ska maila henne om detaljer så skickar hon allt sen
Visste ni att fibrerna i pappret måste ligga rätt beroende hur man viker? jag blev jätte förvånad,,, är SÅ glad att jag hittade denna butiken! Började nästan gråta när vi gick därifrån för allt kändes såååå rätt!!
Vi överlevde färden till och från stockholm med sommardäck... imorgon kommer vinterdäcken!
Tyvär var mina föräldrar och båda bröder på ett bröllop och serverade i örebro... och på vägen hem mitt i natten krockar de in i ett räcke...
Usch! Bilen blev paj men alla klarade sig utan en skråma! *pust*
Kul att se bilder pärlplattan! -Jättefina!!
Ina: jag tycker absolut att ni ska lägga bilder på smink och hår, och sedan ta massa kort!!!!
Pumpkin: jag tycker det viktigaste är att rummet är mysigt och romantsikt, lite lyxigare än vanligt... bubbelbadkar- ett måste!! något mysigt på rummet, typ champange, choklad, rosor m,m... sen en bra hotellfrukost på morgonen... så.... det borde inte vara svårt för oss att bestämma oss... det brukar ju ha allt detta i bröllopssviter...