Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
Du vet var stadsteatern ligger....alltså...det är husen som har små uteplatser ut mot Hemgården...vet du då vart jag ska flytta?
Du vet var stadsteatern ligger....alltså...det är husen som har små uteplatser ut mot Hemgården...vet du då vart jag ska flytta?
Anders har gått till sängs...så de är bara jag som ser på Jane nu...inte riktigt hans typ av film heller....
Hur har ni det i nya STOOORA huset då?
Invigt alla kvm än?
Du får komma och hälsa på sen när allt är på plats!!
Fan nu är det ju sorligt på TV....Jane sitter och gråter i son bröllopsklänning å allt...det ska INTE hända oss, eller hur tjejer?
Åh stolthet och fördom....love IT!!!
Det är i ärlighetens namn jäkligt slitet...måste fixas till och inte alls ngn bostadsrättsstandard.....men jag är så glad ändå!!!
150 kvm fördelat på 3 plan och som sagt var en liten uteplats!!! Jag är verkligen så glad. Nu får flickorna var sitt sovrum plus ett eget vardagsrum åt dom nere i källaren, där dom kan ha kompisar som sover över, spela playstation och allt sånt. Köket är tyvärr ganska litet men det får man ta liksom...
Näää att inviga barnens rum kan man kanske hoppa över.... asgarv!!!!
Avis på vad Pumpkin?
Anja:
Exakt...är du på stan och blir akut kass i buken så har jag tre toaletter att välja på...alla lite lagom slitna Men riktigt gott kaffe!!!
Ja det gäller alla BT:are
med vem!!!!!!!!!!?????
Babben?