Hej tjejer! Vi hade snö... pyttelite i morse när jag vaknade. Men den är borta nu, skönt tycker jag!
Blev väckt rätt bryskt i morse av sirener från brandbilar o ambulans. Kollade ut genom fönstret och ser att de slänger räddningsbåtarna i sjön (vi bor precis vid hamnkanten) och det är en massa bilar, båtar och grejer. Vet inte än vad som hade hänt men jag får en sådan obehagskänsla av sådant. Uach, man blir så nedstämd!
Hemma från jobbet. Blev inte klippt idag. Jag hinner helt enkelt inte. Stressad som tusan! Ska ha hela släkten här på middag i morgon. Slår ihop mitt födelsedagsfirande med fars dag så det blir från både min och Andreas sida plus endel kompisar. Så... jag ska laga mat i em.
Snitte: Ja det är nice, när vi väl tar oss tid till det. Man är inte direkt sugen på att stanna kvar när arbetsdagen är slut för att forstätta med samma grej man gjort hela dagen. Men visst, vad pengar jag sparar där. Jag gör ju iaf slingor var 5-7 vecka och klippning varannan gång där. Det blir endel på ett år!
Jo min kompis mår dåligt över det där, fast hon däljer det väl om vi säger så Tyvärr!!
Hedebris: Vi har också gemensam ekonomi. Kan bara instämma i vad Pumpkin skrev... det räddade mig när jag pluggade. Jag gick på en privatskola med hög avgift och fick inget csn ingenting. Då var det Andreas och mina föräldrar som gjorde att allt gick runt.
Pumpkin o pärlplattan: Håller med snitte, tråkigt med eran självbild. Ni som verkar vara två toppengo o gulliga tjejer *kramar om* Men jag vet hur det kan vara, allt är inte på topp jämt och vissa mornar vill jag bara gå tillbaka o dra täcket över huvudet när jag sett mig i spegeln... tyvärr! Men försök med det som Snitte skrev, att säga så i spegeln och le mot er själva. Att le säner signaler till hjärnan som får kroppen att utsöndra ämnen som ger en positivare och gladadre känsla. (jag har gått sånna här sjävlkännedoms kurser, personlig utv. osv...)