• snofsan

Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

miss idag sk bort

snofsan skrev 2007-10-16 12:20:22 följande:
    [citat]
    Annim : mohahahhahaha ,, vad klantiga vi e idag.. ja skulle med egentligen städa men bläää vad det e tråkigtdet gick bra på träningen idag men ja e så himla lat.. det e mycket bättre att träna med min store bror han gillar att pina mej så att ja blir sur å ger gärnet hahahhaha
  • snofsan

Pumpkin - 5 juli 2008
    Moderator : aha okej, ska du hitta på ist då hänga här på BT ist ;P

• snofsan

Pumpkin - 5 juli 2008
    Moderator : aaaa gött ja brukar slänga mig i sängen vid tio tiden på vardagar när sambon jobbar natt

• snofsan

Pumpkin - 5 juli 2008
    Moderator : aa de lät me skönt =)
    de kan vara riktigt sköönt att få gå å lägga sej tidigt

• snofsan

Pumpkin - 5 juli 2008 . haaha då förstår ja dej hihi

• snofsan

hihi å jag ska äta kött å potäter å bea sås *mums*.. höhö sen middag =)

• snofsan

ja de verkar gå fort i den här tråden

• snofsan

hahahahah ja vet inte om får skriva vad man ser på den bilden hann han lägga ut den då?

• snofsan

Alvaereva : ASG åhh stackars krake hahahahhaha

• snofsan

endast snofsan e vaken...

hallå eeeeeeeeeeeeeeeeeekooooooo eeeeeeeeeeeeeeeeekooooooooo

När mina kära BT:are vaknar kanske ni kan tipsa mej om en snygg älv elle alv frisyr ska ha en löv tiara i håret...

• snofsan

gooooooooooooooooooood moooooooooooooooooooorning BT!!!

• snofsan

hej å hå tjejer

idag har man varit på linedance å fort gick det.. mohahha har bara gått tre ggr,, å de går fort som bara den

• snofsan

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2007-10-18 08:13:23 följande:

Godmorgon tjejer! Angående GI så älskar även jag pasta, potatis och ris, vilket också var en av anledningarna till att jag inte höll på med GI längre än 2 veckor, men under den tiden hann jag i alla fall bryta mitt sockersug - vilket var den absolut största framgången för mig (godismonster, yes I am) Alva: Skönt att han blev dömd, mansgris!
    hihih jag e med godis monster... inte bara en bridzilla.. hahahah

hur gör man egentligen för att bli av med dettta jäkla söt suget?
  • snofsan

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2007-10-18 10:27:32 följande:

snofsan: GI säger jag ju!  Jag hade nog aldrig klarat det utan det faktiskt. Man tänker inte på det, men alla kolhydrater och allt gömt socker (typ i bröd osv) bidrar faktiskt till sötsuget, så för mig funkade det bara när jag inte fick äta något av det.Dock kommer jag nog inte köra det igen, trots att mitt godissug är större än nånsin.Måste bara få prata av mig, ska ringa mormor snart och är riktigt orolig för henne. En av hennes kusiner (som hon stod väldigt nära) fick en hjärntumör för ett antal månader sen och det har gått ganska fort för henne att bli VÄLDIGT dålig. I tisdags dog hon... Och igår eftermiddag lyssnade mormor och morfar på nyheterna då de berättade att en man brunnit inne i en stuga, vilket senare visade sig vara en annan kusin, bror till hon som dog i tisdags ÅH, mormor måste hålla på att gå sönder! För att inte tala om de döda kusinernas 90-åriga mamma som har svagt hjärta! Hrrrm, OT blev det, men vi brukar ju kunna prata av oss här. Hoppas ingen tar illa upp.
    j de e bara att prata *kraaaaaaaaaaaaamar*
  • snofsan

Brud 080524 skrev 2007-10-18 14:20:18 följande:

Hej tjejer! Ny tråd och allt, jag är inne här allt för sällan! Men jag har tydligen lyckats komma med på den nya listan trots allt! Vilket minne du har Pumpkin! Alva: Hur är det med bebisen idag? Inget på G?Pumpkin: Tråkigt med din mormor, tur att hon verkade OK trots allt.Måste bara berätta: Beställde min ring i tisdags. Var precis och pratade med guldsmeden nu och allt känns jättebra!!!
    jag vart med nyfiken på ringen..

själv har jag hittat THEONE! blev så himla kär i den så att den ringen spräckte vår budget hehehe
  • snofsan

Pumpkin - 5 juli 2008
    Moderator : kan du stänga ner trådar?

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.