Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
Snyggaste flaggstången!
Bellanote - Lekeryd! Mannen jobbar i Tranås, så han körde igenom där nån gång, när vi fortfarande hade kvar lgh där. Han var grymt imponerad av att ICA-butiken hade kvar orginella påsar med ICAnders. Den var ju grymt läcker utan allt icanära/kvantum/maxi tjafs!! Vi har ju som sagt, redan gift oss, men givetvis ska vi fixa till oss även till festen - klänningen har jag ju kvar, t.ex och det kan ju vara roligt att ha den en gång till (dessutom bra som hållavikten-objekt). Min syster har lite känningar med ett par tjejer som gör hår och smink för runt 1000-lappen. Det tycker jag är helt okej. Till vår vigsel gjorde jag det själv, och blev rätt nöjd, så det är ju ett annat alternativ. Möjligen att jag i så fall gör sminket hos någon. Vart hittar du din klänning? Blommor? Allt?
Pumpkin - Ett evigt dilemma. Tur det finns syskonbarn iaf. Man blir så avis på de små knytena, tycker jag. Samtidigt, kan jag ibland tycka att det är skönt att inte ha barn just nu (även om jag skulle bli oerhört lycklig om jag skulle bli gravid). Du fattar hur jag menar. Kanske om vi gör så att VI skaffar barn (eftersom det är viktigare att du kommer i klänningen än att jag gör det igen), så när vi åker utomlands så tar NI hand om honom/henne och så kan vi bytas av lite då och då.. Nej, allvarligt, jag vet inte. På ett sätt vore det trevligt om det kom lite som en överraskning, inte när man suttit och räknat dagar, testat, testat för ägglossning osv. Använder man inget skydd och har regelbunden sex, så borde det ändå inte komma som en förvåning, under förutsättning att kroppen fungerar som den ska (eller, kropparna kanske).
Nu kommer snart min mor hit.. Ska bli trevligt. Jag funderar på om vi kanske ska ta oss en liten runda på staden. Ta en fika/lunch. Det är aldrig fel..