Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
Snitte:
Vi ska prata med bl a Mazda Combo och sen ett band till som jag inte kan namnet på .
Vi kommer ha baren öppen på dansbanan så folk får gå dit medan efterrätterna dukas fram.
Snitte:
Vi ska prata med bl a Mazda Combo och sen ett band till som jag inte kan namnet på .
Vi kommer ha baren öppen på dansbanan så folk får gå dit medan efterrätterna dukas fram.
Hade från början planer på tipspromenad med catering-tjejen sa att det är bättre folk får mingla istället, det är det folk helst vill göra.
Snitte: Hur ska ni göra med maten förresten? Vi har bokat Capiscum.
Nu byter jag samtalsämne här .
Tänkte hitta servetter nån dag så man kan vika klart dem också. Perfekt att ha gjort långt i förväg.
Nån som kan hjälpa med färg?
Vi ska ha svart duk, isblå festprogram, cerise blommor på borden (med gröna blad) men vad ska det då vara för servetter? Svarta kanske? Ev ska de ju ligga på tallrikarna så då syns de.
Hur noga är det med vilken typ. Ser det för b ut med vanliga IKEA-sevetter? Storleken på dom är ju bra. Även om det är informell middag så vill man ju att det ska se fint ut. Men samtidigt är det ju bara servetter. Det viktiga är att det blir snygg dukning. Så många frågor .
Har IKEA såna också, då måste jag kolla in dem. För jag tyckte inte Dunilin-servetterna hade bra färger. Och IKEA's priser är ju najs.
Jag tänkte lite åt det hållet också, men funderade på om det blir rörigt med färger och sånt. Jag får helt enkel köpa o prova .
Vi har svart/isblått/cerise så det följer absolut färgtemat med svart el cerise .
Håller med Englali. Jisses vad ni hinner skriva . Roligt!
Hedebris: Trist med kompisen. Klart man blir besviken på såna vänner. Ang sugarpaste så är det säkert godare med tunn. Jag får helt enkelt testa att göra själv nån gång .
Nä nu är det godnatt!
Lycka till Pumpkin! Och usch Hedebris. Inte roligt (men bra diet ).
Jag tyckte de första 4 månader var hellugna med båda barnen. De sov o åt o bajsade .
Sen blev det lite livligare haha.
Har inte läst alla senaste inläggen men det finns en bröstpump som kostar runt 500. Avent Isis tror jag den heter. Helt suverän! Har inte testat Apotekets men den ska inte vara så bra har jag hört av andra.