• Flamora

Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

Anja, den klänningen du ska ha har jag oxå provat. Min mamma tyckte att jag skulle ha den =) Jättefin, särskilt i ryggen.

• Flamora

Usch ja, 2700 är mycket pengar att lägga ut på något som kanske inte passar. Kolla upp det innan, så du är säker!

• Flamora

Inte förrän nu?? =)

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-01-05 20:57:08 följande:

Sådärja, nu har vinet kommit fram
  • Flamora

Vi har ätit räkor ikväll och då fick man ju ha lite vitt vin. Hade bakat en After Eight-kladdkaka oxå. Mums! Tyvärr råkade jag sätta den på en varm spisplatta så att den blev bränd i botten. Typiskt mig. Jag och spisplattor funkar inte ihop!

• Flamora

Haha, ja det syns faktiskt att det är byxkanten =)

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-01-05 21:08:25 följande:

själv sitter jag här m en påse smågodis.suck, det lär ju inte hjälpa...fattade förresten varför mina lovehandles såg så extrema ut, haha, jag har ju gåra fleecemjukisbyxor på mig under tröjan/klänningen och det är ju kanten på byxorna som sticker ut där, haha...
  • Flamora

Jag tycker också att det känns väldigt vuxet att vara gift. Min sambo köpte blommor til mig häromdagen och skriv i kortet "din blivande man". Det kändes konstigt. Ska jag kalla honom "min man"? Ovant. Och ännu värre känns det att jag ska bli kallad "fru". Det låter ju urgammalt! Men kul ska det bli =)

• Flamora

Pumpkin: Man ska inte börja tänka på vad man kunde gjort för de pengarna! Men självklart gör man det ibland ändå. Älskar att resa och visst hade de pengarna räckt långt. Men vill ha en fin bröllopsdag oxå. Precis som du säger kan man resa senare. Får bli nästa sparprojekt =)

• Flamora

Bellanote: skönt att det inte var så farligt då. Typiskt män att bara gå och va sura i tysthet. Eller? Jag blir galen på min sambo när han gör så.

• Flamora

Åh, nu när jag har börjat jobba efte jul har jag nästan ingen tid alls att sitta här. Känner att jag blivit beroende över jullovet =)

• Flamora

Gud va bra, anja. Förstår att du e glad.

Jag e oxå glad. Vi har köpt en bärbar dator, så nu kan både jag och sambon surfa utan att slåss om datorn. Nästan blivit lika beroende av datorn som honom pga BT =)

• Flamora

Anja: Våra förlovningsringar kostade 5800. Då hade vi guld till hans ring som guldsmeden använde, annars hade det kostat 4500 kr till!! Min vigselring kommer att gå på ca 8000. Sambon vill inte ha någon. Din Daniel skulle ha två ringar eller?

• Flamora

Hehe. Ja bara vi tjejer får vad vi vill ha så :)

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-01-09 23:23:51 följande:

FlamoraDaniel ska ha en ring. han har ingen förlovningsring Det hade vi inte råd med, haha och vi ville båda att vi skulle ha nya ringar till bröllopet så vi gjorde helt enkelt så att han inte fick någon ring vid förlovningen
  • Flamora

Suck, sitter och väntar på elever som aldrig dyker upp. Ska ha utvecklingssamtal. Trist att sitta kvar när det inte kommer någon.. Kunde gjort nåt bättre med den tiden..

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.