Hmmm jag vet inte riktigt... den senaste jag skickade blev så panikartad, alltså inte i själva texten, men jag hade jobbat typ dygnet runt hela vecka och var tvungen att skriva den på natten, sista natten innan den skulle vara inlämnad lixom ohc så strulade mailen så antingen har dom endast fått ETT mail utav mig där jag var tvungen att lägga texten i själva mailet, för att det inte gick att bifoga attachment eller så har de fått typ 20 mail av mig (ifall de gick fram ändå, haha, så var det nämligen när jag mailade min mamma och Daniel, jag fick besked om att det ej gick att skicka men de kom fram ändå *asg*)...
Sedan kom jag dessutom på att helt och hållet glömde bort den "personliga" lilla presentationen jag brukar svänga ihop på slutet...
alltså jag fick med beskrivningen om HUR jag är och vad jag är bra på, vad jag lärt mig inom ditten och datten men jag fick inte med, jag är si och så gammal, lever med man och barn här och där lixom... hajar du
haha
jaja, vi får se... jag hoppas ju ändå så in i bängen men där var 500 sökande så jag kan nog glömma det *asg*