Tror att jag bestämt hur jag vill ha bröllopsresan nu så jag ska skicka iväg mail till limetravel och lite andra resebyråer, men det blir nog limetravel för vi är inte intresserade av att mellanlanda i london och stanna där ett dygn intill flygplatsen lixom...
Nä då är det bättre m limetravel som flyger via centraleuropa, då mellanlandar man bara i amsterdam eller frankfurt eller någon annan stad och åker direkt vidare! Skönt!
Iallafall har jag nu tänkt så här...
En vecka på Barbados, Bougianvillae beach resort och sedan vidare till St Lucia för en vecka på TiKaye.
Har kollat sååå jä...la mkt på hotell och mitt drömhotell på Barbados är för dyrt, mitt drömhotell på StLucia är för dyrt, det är lixom svindyra, fina hotell och vi ska f..n inte va på hotellet hela tiden ändå, haha. Vi vill ju uppleva.
Ska ju hyra bil och upptäcka öarna lxiom, så huvudsaken är att hotellet är mysigt, rent och fräscht och att där är god service. SEn tänker vi ju inte äta på hotellet mer än nödvändigt, för vi vill jupptäcka de lokala restaurangerna och syltorna.
Så ja, nu har jag nog banne mig bestämt mig. Har ju inte kunnat bestämma mig för den ena eller den andra ön så nu får det bli båda
Vad tror ni om detta
Ska länka... ett ögonblick!