Englali
wow, grattis (både till resan och till att ha en så gullig, påhittig man )
Alltså vet ni, jag svävar fortfarande på små moln!!!
Kan inte fatta att det är sant! Jag behöver inte bekymra mig mer Allt är fixat. Förlåt om jag tjatar men det är så overkligt!!!
Vågar inte uttala det högt ens, för då händer väl något som gör att det inte blir verklighet, gulp...
Vi kommer inte att använda alla dessa pengar till bröllopet, utan vi har sagt att bröllopet max får kosta 100.000, vilket är en enorm summa för en enda dag tycker jag!!! (jag hoppas t.om landa på 90.000 ungefär). Utan vi ska köpa en del nya möbler nu när vi flyttar, inte slösa, utan bara sånt som vi verkligen behöver, tex nytt matbord och nya matstolar och en ny tv och lite saker till barnens rum. Känns toppen att faktiskt kunna göra det.
Sedan kommer vi ju att önska oss pengar till resan i bröllopspresent av våra gäster och sedan kommer vi själva att lägga till det som behövs, så vi räknar med att kunna spara en hel del pengar oxå.
Men nu behöver jag inte snåltänka vad gäller nånting, utan är det något vi VERKLIGEN vill ha på vårt bröllop/vår fest så KAN vi det! jag kan välja vilken ring jag vill! Jag kan ha vickning om jag vill (men det tjafsar vi fortfarande om, hehe) och vi har råd med band osv...
Ja, f..n tjejer, det känns helt fantastiskt. Jag får verkligen mitt DRÖMbröllop (det hade blivit mitt drömbröllop hur det än hade varit och vad det än hade kostat men ni vet...)...
Sedan kan vi välja lite mer vad gäller hotell på öarna, budgeten blir inte så snäv och vi kommer ha råd att GÖRA saker när vi väl är där, hyra bil, hitta på grejor, SHOPPA (där är ju skattefritt, hehe)...
Ja, vem sa att man inte blir lyckligare av pengar????