• Pumpkin

Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

• Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Annim

Pumpkin: Se till att göra det som krvs för att odla det där skinnet!!!!!
    För mig funkar det som jag t.ex gjort idag! Sola!!!
    Göra sådant som lyfter mig och får mig känna mig lugn och avstressad, funkar för mig när jag ska odla skinn!

• Anja 19 juli 2008

Annim

på tal om sola...

jag använder ju nu md formulations som innehåller 12% aha-syror så jag vill ej sola då eftersom huden blir extra känslig för sol...

istället köpte jag en brun utan sol från Lumene (får man lov att skriva ut sånt PUmpkin, jag tjänar ju inte själv på det) och SHIT... Efter första applikationen eller vad man kallar det, så såg jag stor skillnad redan efter en halvtimme och en så snygg färg, helt naturligt och jämnt! När jag träffade en tjejkompis senare på eftermiddagen så sa hon -shit vad fräsch du ser ut, har du varit och solat, haha... efter EN applikation

vet vad du menar med att man lyfts... har varit helt tjurig över att jag ej kan sola. Ska ta o köpa mig en sån där spraysol till kroppen oxå så att jag ser fin ut överallt

Det gör verklgien att man känner sig såååå mkt bättre på alla plan! Sedan gillar jag att ligga i solariet o lyssna på musik ohc bli skitvarm o svettig. Tycker det är avkopplande...

Men jag får nöja mig med BUS for now

• Anja 19 juli 2008

nä nu fastnade jag här igen.... RUSAR tillbaka... han bara packa en papperskasse med handdukar *asg*

jag är HOPPLÖS !!!!!

• Pumpkin
    Annim: Som sagt, får jag bara chansen att ändra mig så... Men det borde jag ju få, lär ju vara något slags förhandling/samtal om lönen.

Anja: Klart du får skriva ut sånt, finns ju inget för dig att tjäna på det
    Skönt att du är så nöjd!
  • Annim

Anja; Kommer tyvärr inte ihåg vart jag hittat bilden på den
    Men har nu flyttat den till galleriet här på BT, under blommor. (Då borde du väll kunna kopiera bilden!? lr?)

Pumpkin:Kör hårt bara! Det klarar du! Du är ju en "tuff brud i lyxförpackning" det kan ju inte annat än gå vägen! Lr hur!

• Annim

Anja;är visst lika hopplös jag! Skulle ju återgå till markservicen...

• Pumpkin
    Annim: Jag säger ju att jag klarar det - men jag måst få en chans först och det är det att jag inte vet om jag får det som jag har ångest över!
  • Hedebris

hejsan. har precis varit ute med min brudtärna och provat tärnklänningar. hon fastnade för 3 st olika. och jag gillade allihopa. så det går iaf framåt. :) nu ska bara den andra tärnan prova dessa och se om de funkar till hennes kropp :)

snart är det tårtdags....wiiie!

(om vi lyckas fixa barnvakt :( barn var inte tillåtna på provsmakningen)

• Snitte- 5/7-2008

Hello ladies!
    Nu har jag kommit hem från min roadtrip... kikar in här och vinkar innan jag måste kila ut med vovven och sen dra iväg på luciaträning med ett gäng ungar

• Anja 19 juli 2008

Hedebris

jag är såååå nyfiken men jag antar att det är nu vid 17.30 ni ska vara på provsmakningen. Alla tider jag fick var vid 17.30 nämligen

ÅÅÅåhhhhhhh jag vill att du ska komma hem nu så att du kan berätta... är så jä..la nyfiken!!!

Vilka smaker fick ni smaka och vad, exakt, tyckte du om varenda en av dem och hur var hon?

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.