min pojkvän och hans marchalker ska ha smoking. pojkvännen ska ha vit gördel och marshalkerna ska antingen ha i färtemat (guld eller rött) eller samma som pojkvännen. det beror på vad de vill. jag bryr mig inte
det känns som jag inte har med brudgummens och marshalkernas klädslar lika lite som de får bestämma över min brudklänning och tärnornas klänningar.
Englali skrev 2008-01-09 11:44:31 följande:
Ok, då är vi kanske inte så sent ute här då.Hur ska ni andra gör med bestman och så? Vad ska han ha på sig?Min tärna ska ju ha en limefärgad klännig, som matchar alla blommor och trycksaker osv. Färgerna för bröllopet är creme, lime och lite silver(grått). Andreas kommer ha mörkgrått med väst i lite silver/grått och plastrong i liknanade (eller kravatt eller vad det nu heter ) Frågan är nu vem ska vi matcha bestman med? Ska han se lika dan ut som Andreas eller ska han bara ha slips eller ngt i samma färger? För en limegrön slips för att matcha tärnan (som för övrigt är hans sambo) noo way!! Det vägrar JAG iaf, tycker det ser så fånigt ut... haha! Förlåt alla som ska ha det, men det är verkligen inte vår smak och definitivt inte vår kär bestmans heller... Nåja, hoppas ni förstod allt det röriga... hur skulle ni gjort!?!