Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
Pumpkin - Fy vad trist! Just den där känslan av att "dumpas" är ju inte rolig, även om man ser det positiva med att det händer.. Hoppas verkligen att du får ett jobb närmare, där du kan vara service-trevlig face2face och ha ekonomiansvar! Hur gick det med det där jobbet i Södertälje som du pratade om för ett tag sen (förlåt om jag inte har hängt med och du redan skrivit om det). Och nej. Min smörgås/brödbit är fortfarande borta (om den nu inte ligger i påsen, men jag såg den inte igår).
Vaknade med huvudvärk idag. Roligt. Så nu ligger jag och mina små kattflickor i soffan och ser på film. Vi har en godispåse också, men jag vet inte, känns som att det är bra om den ligger gömd där den ligger så jag inte kommer åt den...
Alltså, nu ska jag fråga: Känns det helt fel med brunt på en sommarfest? Våra kort nu kommer att bli bruna, så jag känner att jag skulle vilja hålla kvar i den färgen även till nästa inbjudan. Samtidigt tänker jag - brunt - det är inte så somrigt. Någon som har idéer om färgkombinationer? Jag kan tycka att brunt och rosa nyanser är rätt snyggt, men ja - om någon har förslag, så är jag glad!!!