Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
Hej tjejer!
Julskinka ja... är väl bäst jag sätter fart med den, till sambon. Själv äter jag det inte, tillhör inte mina favoriter, hua!
Idag har min mamma kommit hem från sjukhuset. Varit o hälsat på henne ikväll med lite blommor o så. Stackarn, hon var inte lycklig. Och så fruktansvärt ont hon har.
Vi har därför bestämt att lägga om våra julplaner i år. Vi skulle firat en stor del av släkten hemma hos mina föräldrar, men nu blir det bara mamma, pappa, jag o Andreas, min bror och hans tjej. Så betydligt mindre folk än vad jag är van vid, men hon orkar inte o känner att hn vill inte åka till någon annan heller när hon inte vet hur hon mår. Jag förstår henne o ser faktiskt fram emot en riktigt mysjul med bara den allra närmaste familjen. Kan ju bli trevligt som omväxling.
Juldagen (på dagen) är vi hos Andreas föräldrar och firar med dem. På kvällen är bord bokat på ett uteställe så då är vi ett kompisgäng på 10 pers som ska ut o käka och roa oss. En härligt tradition! Annandagen... då är det bara lugnt o vilande som gäller!
Hur firar ni andra här inne jul då?