Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
Anja: Men inte F-N kan ska du plåga dig igenom hela bröllopet? Jag provade ju lite olika klänningar den dagen jag köpte min, och jag provade en som höll in ordentligt, jag trodde jag dog. Fick inte luft, ingenting... ta av mig den var de enda jag vrålade i affären (den vägde 9 kilo så det krävdes att den satt åt ordentligt). Frågade expediten om det verkligen var meningen att man skulle kvävas till döds på sin egen bröllopsdag... hon bara skrattade lite smått irriterar och sa att "Den sitter precis så som den ska på dig, helt perfekt" Pah... aldrig att jag hde vandrat runt i den där en hel dag. Så Anja tänk dig för. Det kommer bli en låååång dag.
Så ljuvligt det är med helg... *mmm* Har inte så mkt planerat heller, desto bättre
Får lite ångest när ni skriver så om era inbjudningskort. Vi hade ju tänkt fixa våra nu och skicka ut dem i slutet på jan/feb där. Men nu när vi inte vet något med mamma så blev jag så himla kluven, så vi bestämde att vänta med precis allt om bröllopet tills vi får besked.
Vet ni vad min kärlek säger när vi bestämmer detta. Jag säger, vi kanske ska ta bröllopet till sommaren 2009 då eller ett vinterbröllop. Han svarar " Då skaffar vi en liten istället. Kan vi inte gifta oss vill jag ha barn".
Haha, "här var det snabba vändningar" skämtade jag... Och han helt seriöst "Men ja Johanna, antingen det ena eller andra. Jag vill verkligen ta oss frammåt nu"
Sååå tjejer, ja kanske inte kommer i min klännig till sommaren av HELT andra skäl...