• Pumpkin

Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

• Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Anja 19 juli 2008

Jag har lixom hur många VUXENpoäng som helst när man gör såna där test *asg*

NI vet, radhus, volvo, tre barn, utbildad etc men itne f..n är jag vuxen för det. Jag tror ALDRIG att jag kommer bli vuxen!!

När jag ser andra mammor på dagis och sånt så känner jag lixom att dom är 10-20 år äldre än jag! Jag fattar inte hur alla kan vara så "mogna" och ja VUXNA och städade. Ibland får jag lixom lust att skrika KÖNSORD bara för att allt är så städat och torrt, hehe...
    Missförstå mig inte, där är jättmånga av föräldrarna som är roliga och som jag verkligen tycker om, men alla är så "vuxna" och tja, jag vet inte, seriösa?? Suck...

• Anja 19 juli 2008

Jag gillar lixom rosa gympaskor, glitter, läppglans, har håret i tofsar med tramsiga gummiband och klämmor i håret. Jag har en grön och rosaprickig kalender som jag glömmer att anteckna saker i. Jag har världens tramsigaste och snuskigaste humor. Jag tycker fortfarande att det är jättespännande att öppna julklappar. Jag känner mig superbusig när jag går ut med vänner (vilket händer sällan) för då tjuvröker jag

Hur kan jag vara en 33-årig trebarnsmamma *asg*

• Pumpkin

Klart man inte måste bli något när man blir stor, även om de flesta blir det. Något kan ju vara allt från politiker till mamma liksom.

Jag har alltid velat bli något karriärsmässigt, men jag är så rädd för att inte lyckas att det bara låser sig för mig. Och så vill jag alldeles för mycket så det blir bara soppa i huvudet på mig.

• Anja 19 juli 2008

Känner igen det där. Så jag blev socionom *asg*

Skoja bara. Finns nog inget annat som är rätt för mig! Sen att få JOBBET man vill ha är ju ett lika stort hel..ete när man är utbildad som när man inte är det. Tyvärr... (iallafall inom mitt yrke och här nere)

• Pumpkin

Har suttit och kollat igenom Södertörns programutbud och följande intresserar mig:

Europaprogrammet
    Internationell migration och etniska relationer
    PEO-programmet (Politik, ekonomi och organisation)
    Utveckling och internationellt samarbete

Men liksom, hur LUDDIGA är inte dessa utbildningar?! Ludd ludd ludd ludd ludd ludd...

• Anja 19 juli 2008

Men ludd kanske passar dig

Klart du ska köra på det du är intresserad av!!!

Nu måste jag rusa igen... återkommer ikväll

• Pumpkin

Ja, ludd passar mig säkert - men det är då dessa tankar på "vad blir man", "kan man utvecklas inom det", "tjänar man bra med pengar" osv osv kommer och då blir det genast mycket svårare.

Suck...

Hörs senare då

• AnneiLund

Pumpkin
    Jag har läst Internationel migration och etniska relationer en bra kurs som jag bakade in i min fil.kand. Är dessa enstaka kurser eller hela program?

• Pumpkin

Anne: Det är hela program, mycket statsvetenskap och såna saker + möjlighet att välja till kurser ganska fritt och möjlighet till utlandsstudier/praktik.

• AnneiLund

Jag är också enormt barnslig...om ni nu hade tvivlat på det?

miTT jobb kräver visserligen en ganska så posh klädstil...men jag trivs bäst i soffan med godis och skvallertidningar. Jag smygröker också när jag är ute. OM jag somnar utan att ha borstat tänderna får jag ingen ångest... Jag biter på naglarna. Jag tar av mina barns godis när dom inte ser. Jag är barnsligt förtjust i snabbmat. Jag är lat. Betalar ofta räkningar en dag för sent...minst....Jag skrattar åt mina egna fisar...
    Ja ni fattar va?
    Barnsligt....

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.