Hej tejer!
Tack för alla tips ang. männens klädsel till bröllopet.
Jag vill ju iofs inte att bestman och Andreas ska se fööör lika ut, men tyvärr så kommer det nog att bli så I och med att Andreas är så pass kort, kommer han ju att ha en snyggare kostym (allt annat ser fantastiskt löjligt ut på honom ) så blir det ju som herr bestman också har (kostym) Jaja.. kanske kan få några bra tips från dem i bröllopsbutiken hur man kan skilja dem åt på ett snyggt sätt.
Anja: Nej, tyvärr så är det inget sådant band på klännigen. Men iofs, vad är det som säger att det inte går att fixa dit ett!?! Där gav du mig en idé, tack tack!
Hur gick det med lillkillen när ni var på Vårdcentralen då?
Hedebris: Ok, fast jag kan inte riktigt köpa att du inte bryr dig. För min del så vill jag ju att vi alla fyra ska passa ihop och matcha. Men men... vi är alla olika och tycker och tänker väldigt olika. (och tur är väl det... )
Min sambo var faktiskt med och valde ut min klänning, vi har båda haft möjlighet att tycka till om varandras klädslar inför bröllopet, det är ju ändå VÅR dag liksom.
Hedebris skrev 2008-01-09 11:48:30 följande:
min pojkvän och hans marchalker ska ha smoking. pojkvännen ska ha vit gördel och marshalkerna ska antingen ha i färtemat (guld eller rött) eller samma som pojkvännen. det beror på vad de vill. jag bryr mig intedet känns som jag inte har med brudgummens och marshalkernas klädslar lika lite som de får bestämma över min brudklänning och tärnornas klänningar.
Pumpkin: Japp, jag ska försöka att se det. Om min man kan slita sig från grammisgalan.... *suck*