Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
Anja: Haha nej det gjorde du inte! Tack för kramen, har pratat med mina underbara föräldrar i telefonen nu och allt känns bättre. Men, jag kommer inte säga ett ljud till om våra planer Hon får f-n fråga om hon vill något!
Mamma hade tydligen lag lite pikar till svärmor häromdagen om bröllopet som typ "Nu måste vi hjälpa Johanna o Andreas så de får ett underbart bröllop. Visst är det väl härligt att de ska gifta sig? Jag längtar" Hahaha 10 poäng till min mamma för hon är bäst!!
Jag jobbar som frisör. Har gått en ettårig privatskola och sedan måste man jobba 2 år på salong innan man får avlägga gesällprov. (inget måste, men jag vill ha det och har man det inte har man ingen rätt att kräva mer än lärlingslön) Och nu har jag jobbat i 2 år.
Men visst är det en ok summa att stiga? Känns lite surt just nu bara när hon viftar me sin lönespec o jag kollar på min o inser skillnaden trots lika mkt slit. Men men, jag ser det som en del i utbildningen och då får jag ju faktiskt betalt för att utbilda mig.