• Pumpkin

Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

• Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • AnneiLund

Vi flyttade i dag...inte möbler men en massa kartonger och annat....sen åt vi pizza och hånglade på golvet i vårt tomma hus...dock inget fnoll...

Men det är ljuvligt att snart få flytta på riktigt
    Idag när vi tog emot nycklarna grät jag...patetiskt men jag var så lycklig!!!

• Hedebris

haha. bor på sjunde våningen ju, så jag har inte tänkt på det innan. men han stod i åttavåningshuset brevid.. (som ändå ligger en bit bort) och tittade

• Anettan73

JAg hoppas på att min byst minska rejält nu när jag slutat amma och går ner i vikt... Just nu e dom gigantiska

• Pumpkin
    Englali: Jag provade utan BH också, och egentligen kan jag köra utan. Men det känns ändå fräschast på något sätt att ha nånting under i alla fall.

Anne: Nja, riktigt SÅ stora är de inte
  • Anja 19 juli 2008

Vad är det för möbler du kollar på Anne... Nåt speciellt

• Bellanote

hedebris läskig granne ni har.. usch lät inte nice..

har vare ute en sväng och kastat snö gubbar med hundarna den stor hunden är helt galen och jagar snön hela tiden.

• Englali

Anja: Japp det är Lillyn, och jag kommer nog köra på något sådant.

Bellanote: Får bli det, något som han går i gång på...

Han har ALLTID förespråkat vita underkläder och inte alls varit för det svart o lite mer porrigt under hela vårat förhållande. Tror ni jag blev lite förvirrad när jag fick ett svart sexigt litet set i julklapp!?! Hm...

• Snitte- 5/7-2008

nope... med risk för att få läsa ikapp 40 sidor till imorgon ska jag faktiskt kila nu.... har ju en grabb här som säkert kommer vakna tidigt imorgon....

sen drar mannen lite i mig här... vi kasnke kan msyga lite under täcket ändå.... ;-P

• Englali

Pumpkin: Ja på självaste bröllopsdagen vill jag nog köra BH iaf, det tycker jag. Är ju lite en del av outfiten att få ha en riktigt lyxig läcker BH till, tycker jag...

• Anja 19 juli 2008

Englali

hmm ja förvirrande. Jag hade oxå undrat!! Frågade du inte? VAd sa han isåfall???

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.