• Pumpkin

Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

• Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • AnneiLund

Jag har frossa....hostar och känner mig ensammast i väääärlden!!!! En grogg, smågodis, skvallertidningar och en bra film hade varit hundra!!!

• AnneiLund

Hade du oxå foglossning med barnen?

• AnneiLund

Jag hade en jävla foglossning, gick på akupunktur....hamnade nästan i rullstol tillsist...så gick jag upp 27 kilo också!!! MY GOD!

• Anja 19 juli 2008

Fast det är inte från det hållet som jag nojjar mest över hur jag kommer se ut, det är från sidan...

För det första mina enormt jä..la feta armar, urk, bläää...

Och sedan denna förbaskade GRAVIDmage, som inte är en gravimage... Den är lixom en blandning mellan gravid i 6:e månadenmage och hängbuk, fattar du? Den står ut mer än brösten! Seriöst, i profil så står magen ut längre än pattarna!

Hur snyggt ÄR det egentligen!!! Och det är ju musklerna som står ut...Så det är inte det lättaste att klämma in dem, de verkar ha fastnat i det läget. Inga situps i världen kan ändra på dem

• AnneiLund

Jag du är fin retuscherad men fin även som du är!!

• AnneiLund

ASGARV!!!!
    Okkej----din mage hänger...men jag lovar dig att en mer sorglig syn än min röv har du inte sett!!!
    Hade inte du en bild på en tjtjs röv på din blogg? JAg missade den....som tur är.....

• Anja 19 juli 2008

En GROGG *asg* fniss fniss

mmm en vodka-russian hade inte suttit fel, smask... (är ju för sjutton en grogg men det låter ju finare så *asg*)

jadu, jag hade vedervärdig foglossning, fick en snedställning i bäckenet, gick på kryckor. Ingen sjukgymnastik kunde hjälpa helt. Har fortfarande enorma problem med de förbaskade fogarna. Gråter nästan på morgnarna när jag ska ta mig ur sängen. tror aldrig att de blir stabila igen

• AnneiLund

....men du är fin som du är...HA HA HA...låter somom jag stöter på dig baby!!!

• AnneiLund

Nä fy fan.....din stackare...
    Själv höll jag på tt nita min barnmorska som under förlossningen inte tyckte att jag särade på benen tillräckligt och som liksom bänder isär dom. JÄVLA Idiot!!! Det gjorde mer ont än att föda, HORA!!

• Anja 19 juli 2008

du lilla gumman *nedlåtande ton* din röv ÄR inte det minsta sorglig... Min röv är helt seriöst det bredaste du har sett... den är bred som en ladugårdsdörr för sjutton och du har ALDRIG, jag menar det Anne, ALDRIG sett något så bedrövligt som min röv.

För det första
    1.Den är bred, men inte putande, utan mer platt, urk...
    2. Den är inte päronformad somen snygg röv ska vara, utan hjärtformad, dvs bredare upptill än nertill, ryyyyys...
    3. Du har aldrig sett nåt så cellulitfyllt i HELA ditt liv. Detta LOVAR jag dig.

alltså seriöst Anne, jag får en brutal chock varje gång jag ser den! Det är hemskt!

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.