Annim - Trist med svacka! Jag hade också en - kan tänka mig att det till viss del berott på stressen kring julen, allt som "måste" göras. Det är ingen picknick att försöka stanna av när allt bara snurrar runt en.
Englali - Kan nog vara bra att lägga det på is. Det är ju självklart att allt hamnar långt bak i det läge som du nu befinner dig i. Jag säger som Pumpkin - jag hoppas du tittar in här lite då och då, för att få annat att tänka på och för att skriva av dig! Det kan behövas lite distraktion!!
Jag sitter här hemma och undrar var min usb-sladd till kameran tagit vägen. Är det någon som har en idé så är det välkommet! Vi har städat runt så den borde dykt upp, men det händer ju såklart inte. MEn, det är ju iaf fint på golvet och toaletterna. Jag verkligen avskyr smutsiga och ostädade toaletter, nu är min syster här och hon är sådär lagom intresserad av ordning (läs: inte alls), och det blir snabbt supersunkigt. Eftersom jag är som jag är, så blir det inte alltid som jag tänker, utan allt blir liggande och ja...ni fattar.. Men det var skönt att vi iaf fått lite ordning.