englali:
ååh, hoppas verkligen att det går bra! önskar dig ALL LYCKA!!!
gnälla måste man får göra! det gör ju att allt känns liiite bättre, tycker jag iallafall. Men du kommer klara dig galant, det är jag säker på!!
idag mår jag bara bra faktiskt, bebisen verkar också må bra
har ju sammandragningar hela tiden, så fort jag hostar, reser på mig, går på toa, vänder mig i sängen, eller helt enkelt inte gör någonting. dom kommer oavsett vad jag gör. men jag var hos barnmorskan idag och det känns alltid lugnt efter att jag har varit där. hon är så mysig! efter det tog jag mej en liten runda på stan, fastän jag egentligen borde ta det lugnt. men jag slank bara in i dom affärer som låg på vägen köpte tre små söta t-shirtar och en body på kappahl till bebisen. allihop för 66 kr! en av t-shirtarna kostade bara 14 kr! det var halva reapriset på massor av grejer. wiihoo, sånt gillar jag!
nu sitter jag här och dricker ananas/cocosjuice och väntar på att adam ska komma hem från ett kalas han är på. en av hans elever fyller år idag så han skulle åka dit med ett paket. han kommer nog vilken sekund som helst. vi ska äta lasagne till middag ikväll, mums!!