Godmorgon!
Anja: Jag låg i sängen och svor ett bra tag innan jag somnade
Annim: Ja, man undrar ju faktiskt hur de ORKAR. Och jag är den enda som orkade sitta och besvara alla frågor tills jag höll på att svimma igår, hoppas på förstärkning idag!
Skönt att vara hemma med barnen idag och få leka i snön! Det hade jag gärna gjort, om jag nu hade några barn
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-wink.gif)
I och för sig ska jag åka och natta Emilia (eller Ia som hon säger själv) ikväll, så det är inte så synd om mig.
Apropå snö så insåg jag imorse hur synd det är om Stockholmsbarn (det här sägs med glimten i ögat, men ändå) - när jag satt på tvärbanan vid Gullmarsplan så stiger ett barn av med sin mamma och han ser då de 5 (typ) snöflingorna som ligger på marken och utbrister: Åh, kolla vad mycket snö det är här mamma!
What!? Ungen kan inte ha sett mycket snö nån gång
Angående tårtan så vet jag ungefär hur jag vill att den ska se ut - våningstårta täckt av vit sugarpaste och runt varje botten ska det vara som ett rosa pärlband av sugarpaste eller marsipan. Ingen caketopper!