Hejsan
Så lång tid det går mellan mina inlägg här hos er. Aptrist!!!
Mitt jobb kräver så mkt av mig just nu att jag ska vara glad om jag hinner kissa.....och sen när jag väl kommer hem med mascaran under ögona och med galen frisyr så vill barnen ha sitt och Anders vill gärna att vi drar och tränar eller bara är tillsammans. Han lisom suckar varje gång jg tar fram datorn. Faktiskt ganska så enerverande att han inte alls verkar vilja planera. Eller...jo han vill planera stooora saker så som maten, alkoholen och resan...för honom är detta prio ETT.
För mig är allt det andra runt omkring MINST lika viktigt....
Men jag måste få skriva av mig lite till...
Tjejer...minns ni att jag berättade att vi ska ha ett tredagars bröllop? GUD vad tänkte vi på? Nu har vi sagt det till alla, bokat upp boendet till alla 100 gäster mm. Vi satt och räknade på vad vi är uppe i, inklusive bröllopsresan...och då lovar jag att många lösningar är budgetlösningar....men vi kom upp till 204 000 SEK.....
GodeGUD
Men inse.....det är ju nästan en kvarts miljon......
För att gifta sig?
Vi sparar och sparar.....men det känns så sjukt. OK nu har vi inte fått offerten av cateringsnubben än så summan kan bli mindre och jag vet att vi har satt en stor summa på bröllopsresan...så summan kan så klart (måste) glida ner en bit....men ändå. Det känns plötligt helt orimligt.
Jag behöver allvarligt sätta mig ner och se över alla mina måsten....och se vad vi då kan landa på.....
OJ vad jag önskade att någon av er var vaken nu och pratade lite vett med mig....