Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
Hallå hallå, tittar in och säger GOTT NYTT ÅR till er alla.
Vilka goda menyer ni har
Hemma äter min familj entrecote och råstekt poatis m rödvinsås och creme brulée till efterätt. Jag, här på jobbet har ätit mumsig oxfilé (helstekt ohc såååå perfekt, helt supermör och rosa mums) med vitlökssmör och gräddig potatisgratäng och så kaffe (för oss vuxna) och en massa godis till efterätt
Nu ska jag gå och lägga mig i jourrummet här och sova. Börjar 7 imorgon och inte sjutton går det några bussar ikväll, så jag kan lika gärna stanna på jobbet.
HÖr att Grease är på TV och jag skulle gärna vilja se den, men med tanke på att jag kan den utantill, haha och att jag är såååå trött eftersom vi firade alternativt nyår hemma igår med goda vänner och en hel del rödvin så är jag såååå trött och måste verkligen soooova!!!
Om en timme och tio minuter kan vi faktiskt säga att det är VÅRT BRÖLLOPSÅR, hehe...
Hur skumt är inte det på en skala med tanke på att vi hållit på sedan 2006 (vissa kanske ännu längre?)
Stora kramar från mig med en önskan om ett RIKTIGT gott nytt år.
Englali, jag tänker på dig och din familj och önskar verkligen att allt ska gå bra med din älskade mamma och att ni kommer att kunna gifta er som planerat. *kramar om*
Natti natti allihop
Anja