englali:
tråkigt att du känner så, och hoppas att det snart blir bättre!!
jag kan också bli såndär emellanåt..
jag gnäller på att adam sitter för mycket vid datorn fastän det inte är så himla farligt, jag kan gå efter honom när han städar och säga att han städar fel, jag gnäller om allt allt allt, fastän jag egentligen borde vara jätteglad. jag är nygift, har en fin lägenhet, väntar barn om 20 dagar, har fina vänner och fin familj och allt kunde vara så himla bra!
men det är faktiskt som du säger, ibland måste man faktiskt få vara lite grinig också!
snitte:
åh, en sån filt har jag varit på vippen att sticka såååå länge! började tänka på det när min syster fick sin första dotter (hon är 11 nu...) nu efter jul kanske jag borde få tummen ur och sticka en till min egen dotter.
jepp, sjalen är en julklapp. känner verkligen julklappsångest i år!! i vår familj har vi skippat julklapparna till alla vuxna för att alla anser att julen är barnens högtid. men så är det inte i adams familj, och dessutom är alla så kreativa och duktiga. dom sitter verkligen och GÖR julklappar till varandra, eller köper sånadär perfekta som passar bra till personen. vi är nio vuxna och jag har noll aning vad vi ska ordna för julklappar, förutom sjalen då till svärmor. hoppas jag hinner klart och att jag får tid att sticka åtminstone en halsduk till så att jag kan ge bort till någon mer.
superstressigt eftersom jag ju faktiskt kan föda barn när som helst och egentligen har tusen saker i hjärnan annat än julklappar. usch alltså.