Ja exakt... om jag ska ha fotograf vill jag ha för hela dagen. Annars skiter jag hellre i det. För bara såna där töntiga utefoton (som jag inte gillar och som jag troligen hade förvarat i en låda nånstans) betalar jag inte upp till 5.000 kr. Inte en chans!
Inte när vi har så många duktiga fotografer som tar minst lika bra bilder som de jag sett på olika fotografers hemsidor.
Har tänkt att jag ska be min pappa, min mammas man, daniels svåger och systerdotter som alla har fotografering som hobby (min pappa har vunnit fler fototävlingar och sånt, han tar väldigt konstnärliga foton) att komma till kyrkan en timme innan eller så, och ta foton på oss i de vackra omgivningarna runt om och utanför kyrkan (är en stor grönskande park där osv)
Så jag tror jag skiter i fotograf för jag vet att jag inte vill ha såna där uppstyltade foton ändå. Tycker inte riktigt om såna. Däremot vill jag ha några vackra, originella foton på oss, men absolut inte några som är "retuscherade" och fixade, utan de ska vara enkla, nakna lixom. Fattar du hur jag menar