Inlägg från: Pumpkin
|
-
-
Snitte: Risken finns att det blir ganska så varmt, ja. Tänder man 10 ljus i ett rum i december så blir det ju varmt, så på sommaren lär det bli vääldigt varmt.
-
Snitte: Jag vet inte hur du ska göra då... Endera så tänder du alla 110 ljus (kanske blir ännu fler med alla bordsljus om ni ska ha såna) och ser till att det drar nånstans ifrån så ni kan andas därinne, eller så får du komma på någon annan lösning
-
Jo jag vet, men jag tycker det finns godare efterrätter ändå.
Hedebris skrev 2007-11-29 15:49:27 följande:men detta är som en supergod efterrätt i stället för "svensk tårta"Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2007-11-29 09:37:54 följande: -
Lite långt att åka för en tårta - då blir det VERKLIGEN för dyr
-
Du får bara inte kalla Södertälje/Stockholm för Norrland!
Och jo, det finns några såna ställen här i stan också, men det finns mycket annat jag prioriterar framför en tårta (hur god den än här). -
Nu vill inte jag heller ha en grädde-och-sylt-tårta på mitt bröllop och jag gillar inte gräddtårtor, men sylt är gott i tårta till vardags tycker jag
-
Nu ska jag bege mig hemåt!
"Ses" senare. -
sajberpillan: Ajdå, ryggont är INTE roligt... Men du får ju ut nånting roligt av det så småningom
Snitte: Ärligt? Ja, det skulle jag faktiskt tycka var skitfånigt... Sorry -
Anja: Men det är ju verkligen så - i nya hus finns i princip bara IP-telefoni. Men stressa inte upp dig över det - det är ju SKITbra, billigt och allt. Vi har haft IP-telefoni i de två senaste lägenheterna.