Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
snitte:
haha, ja jag är inte direkt den snabba typen när det gäller att sticka. höll på med en kofta till lillskruttan men tröttnade vid halva för att jag blev så arg hela tiden. stickbeskrivningen var olidligt svår att ta sej igenom. mamma fick ta över den så jag antar att koftan är klar när som helst. hon är lite snabbare än jag, hehe!
ja den jävla julklappshysterin alltså! det gör mej så trött. hade varit skönt om vuxna människor helt enkelt kunde nöja sej med trevligt sällskap och god mat men neeejdå. dessutom är personerna jättesvåra att köpa till. jag känner dom inte riktigt heller. ungarna blir skitkul att hitta julklappar till, men vad köper man till en halvsysters mamma som man träffat tre gånger?
tycker att det är lite löjligt, men man kan ju inte låta bli att fixa nått ändå. antingen så får alla eller så får ingen liksom. det skulle vara grymt pinsamt att komma dit och inte ha julklappar till alla. jag föreslog en flaska vin eller så, men det hade adam gett bort tre år i rad så nu skulle vi komma med nått nytt... aaaarrrgggghhh!!! -sliter mitt hår-
lillskruttan kan komma när som helst, en bit av slemproppen gick imorse. men bara för att jävlas extra mycket så kommer hon väl inte än på iallafall ett par veckor. hon är bra på att busa till det min lilla terroristdotter därinne