Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
Englali: 7.15 är ju sovmorgonLåter som att A är en riktig prins, precis som det ska vara!
Här är det ju mer än lovligt dött
Min första arbetslösa dag och jag har redan haft en telefonintervju och bokat en "riktig" intervju till imorgon - vilket gör att jag har två intervjuer imorgon (inte skryt, bara glad)
Nu ska jag käka lite frukost och göra mig i ordning för att knalla ner på stan, måste till Arbetsförmedlingen och anmäla mig som arbetssökande.
Baaah, jag blir så less på alla jäkla blanketter! Nu ska jag ju skicka in anmälan om arbetslöshet till a-kassan, tillsammans med ett arbetsgivarintyg. Men det står inte om jag ska ha arbetsgivarintyg från båda jobben jag haft det senaste året, eller om det räcker med det senaste Eftersom det senaste var på 6 månader så borde ju det räcka? För det är ju lägsta tiden man ska ha jobbat för att få söka ersättning...
Nej, jag får ändå bara ut grundersättning eftersom jag inte varit med i a-kassan i 12 månader... Alltså tycker jag att det borde räcka med intyg för den period jag jobbat då jag faktiskt varit med i a-kassan liksom, eftersom det motsvarar grundkravet.
Stort eller litet bröllop? Något tema? Färger? Andra idéer?
Jag har fått jobb!!!!!!!
Proffice, på ett kundtjänstuppdrag hos Volkswagen Finans. Är bokad till och med september som minst