Hej
jag är arg, ledsen, irriterad YOU NAME IT...
Hur jä..la livsfarligt får det lov att vara att ta sina små till dagis/skola. Inte f..n var det saltat eller sandat NÅGONSTANS i morse.
jag cyklar ju m cykelvagn så den står ju stadigt så de små satt ju säkra, den välter ju ej, men JAG och äldsta killen?
Jag har ramlat fem ggr sammanlagt. Den sista gången var på hemvägen från dagis och jag slog mig så jä..la illa. Slog i svanskotan coh bakhuvudet och ena armbågen som gör sååå ont. Är helt öm i huvudet och nacken och sedan, till råga på allt så trillar cykeljä..eln ner PÅ mig så att jag får en riktigt hård smäll MITT PÅ BLYGDBENET och mina fogar som ju är sååå onda och ömma i normala fall, gör så ont nu så jag håller på att tjuta för varje steg jag tar
Är skitarg... Visst f..n måste de väl sanda/salta på cykelvägarna till skolan såna här dagar. Det är våra barn som cyklar där!!!
Klockan var för sjutton åtta när vi cyklade. Då borde dom f..n varit ute och sandat för flera timmar sen.
är rasande
Dessutom fick jag ringa återbud till jobbet idag för det visade sig att TROTS att jag hade kollat upp på skolans hemsida och inte hittat någon info om det, så hade sonen, äldsta, studiedag idag och inget fritids öppet.
så där förlorade jag 1000 spänn. Är så arg!
Någon här så att jag kan få tänka på annat, typ bröllopsliknande grejor