Inlägg från: Bellanote |Visa alla inlägg
  • Bellanote

28 juni 2008

jag ska ju med gifta mig då..

får jag hänga på här?

• Bellanote

Vi har kommit en bit på vägen tycker jag

*Kyrka bokad
    *Fest lokal bokad
    *Frisör och smink bokat (det ingår champagne och lunch med)
    *Klänning köpt bild finns i galleriet
    *Gästlistan ok
    *Tärna utsedd
    *Toast/värd par är sammanlagt blir 4 st
    *Bokat hon som ska gör tårtan ska test smaka nu i nov
    *Meny nästan klart

Bröllops planerings möte inbokat den 17 november med alla föräldrar och tärna min m2b syster marskalk vet vi ej ännu.

• Bellanote

blivande fru johansson vilket bra rim. hoppas jag kan sno det lite snyggt till vårt?

förresten var är ni ifrån?

• Bellanote

sofia ska ha silver och rosa i mina ibjudningar.. ungefär likadana som calligraphen har. beställde prov kort där ifrån och ska härma dem. fick ett som jag tycker är jätte bra.

• Bellanote

mj 2008 ska med betala 3000 för frisör..

ingår hår uppsättning. makeup. kaffe/the frukt. lunch och champgane lyxigt värre. .

• Bellanote

vi har valt bestman nu ska bara fråga han med. men det blir min bror. som tärna är min fästmans syster tillfrågad.

• Bellanote

har aldrig hört om toalett korg. ungfär som dass tidning då fast lite fräschare

• Bellanote

ååh vad ni pratar oom inbjudningskort.. blir ju så nervös.
    när ska ni ha asap datum?? måste nästan ha inne dem till 1 maj va? sen ska de va ute ca 2 månader innan så den 1 mars ska de skickas ca då va?? ALLTSÅ FÖR MIG SOM INTE SKA SKICKA DEM TILL ALLA HJÄRTANS DAG. URSÄKTA KOM ÅT CAPS

• Bellanote

2008 det var faktiskt klokt av din sambo , det har han rätt i .. ska nog sätta sista april som osa.

Svar på tråden 28 juni 2008