Inlägg från: 2008 06 28 |Visa alla inlägg
  • 2008 06 28

28 juni 2008

Hejhej!
    Här kommer en till!

Vad tiden går fort, tyckte man hade all tid i världen men det bara rusar förbi! Med tanke på att vi också hade funderingar på att skicka ut inbjudningar på alla hjärtans dag så börjar det ju dra ihop sig!

Klart:
    Kyrka
    Lokal
    Toastmaster
    Prel gästlista

Kvar:
    Massor! =)

Jag tycker klänning verkar så svårt. Jag passar verkligen inte i axelbandslös och bör nog ha någon slags drapering vid midjan, men de få som jag hittar åt det hållet (med någon slags v-ringning typ, iaf så att det finns något över axlarna) ligger på närmare 10 000 och det är inte riktigt vad jag hade tänkt lägga på klänningen!
    Har någon något bra tips???

• 2008 06 28

Bellanote:

Min karl kom med ett ganska bra förslag på osa-datum. Jag tänkte först att 1 maj är ett bra datum, eller kanske tom 2 maj då man ska komma ihåg att deklarera.
    Han kom då med förslaget med sista april istället, "för annars tänker folk att det var i maj någongång och så kommer de glömma det och svara (för) sent, om man istället sätter april så kommer svaren komma i tid!"

Jga tror han talar av egen erfarenhet eftersom han är typen som gärna glömmer liknande saker! =)

Jag skulle gärna vilja skicka inbjudningarna till 14 feb, men frågan är väl om de kommer vara klara då!

• 2008 06 28

Det är verkligen svårt att bestämma sig...
    För vår del lutar det nog åt vinrött och guld.

• 2008 06 28

Ahh, har provat klänningar för första gången idag. Suverän service och underbara klänningar.
    Gick in med en tanke om ngefär vad jag ville ha: enkel hel klänning och med axelband, gärna v-ringad. Kommer ut med tre alternativ, två axelbandslösa, en av dem med "puff i kjolen" och en tvådelad halterneck med draperad kjol!
    Priserna var lite i det saftigaste laget för mig, men vi får se... kände mig så vacker trots vinterblek och osminkad.
    Skulle gärna vilja tipsa om butiken men det verkar man inte få göra här längre?

Annars händer det inte mycket.
    Klart är:
    Kyrka
    Festlokal
    Toastmaster/madame
    Håruppsättning och smink (bokat)

Nu under julledigheten måste vi ta och spika gästlistan, det är liksom svårt att gå vidare utan den känns det som!

• 2008 06 28

Nilsa in love:

Näe, jag bor tyvärr inte i södra Sverige, stället som jag var till ligger i Västmanland.

Svar på tråden 28 juni 2008