Idag har jag bokat in vår bröllopsnatt. Det blir på hotell Diplomat i Stockholm. Det är ju såå fint. Dubbelrum med utsikt mot Nybroviken. Helt fantastiskt!!! Känns superlyxigt! Vi betalar 3295kr och då ingår vickning på natten. Det finns tre olika sorter att välja på: laxsnittar och champagne, rödvin och ostbricka, eller öl och italienska delikatesser. Sen är det champagnefrukost dagen därpå och utcheckning 15,00. Man får tydligen någon present också. (undra vad det kan vara..???)Måste ringa tillbaka i morgon eftersom jag är lite nojjig att de verkligen bokade in 28 JUNI och inte JULI...
Annars har jag rännt runt på stan för att köpa det sista till inbjudningskorten. Sax, stämpelfärg, kniv, och detta eviga letande efter rätt färg på inlagan i inbjudan.....suck! Jag vet EXAKT vad jag vill ha för rosa nyans, och den går ju inte att hitta någonstans!!! Har hittat två papper nu som jag velar som en tok emellan....varför ska det aldrig vara enkelt? (Eller varför gör man det alltid så svårt för sig...) När jag väl har bestämt mig så är det bara att inhandla rätt mängd papper och sedan börja tillverka!!