28 juni 2008
järvedsullis: kanske ni ska fundera ut några andra som skulle passa?? Det är ju inte meningen att ni ska gå runt och oroa er både nu innan, men även under den dagen. Vad vill du ha för klänning då?
järvedsullis: kanske ni ska fundera ut några andra som skulle passa?? Det är ju inte meningen att ni ska gå runt och oroa er både nu innan, men även under den dagen. Vad vill du ha för klänning då?
Vårstabruden och AnneiLund: välkomna till vårt lilla krypin!!
Ja, guuu tänk om det skulle spöregna...hemska tanke..
Nu har jag börjat lite smått med inbjudningarna. Känns bra.
Åh, jag tror att vi kommer göra som er Yanetta. Åka en weekend eller så efter bröllopet och sen dra iväg till vintern istället. Jag skulle helst vilja åka iväg långt bort direkt efter, men de ställen vi tittat på har regnperiod då och sen kommer inte pengarna räcka till heller. Jag pluggar också, men är klar i Juni. Förhoppningvis har jag mig ett nytt jobb, och det är ju inte ens säkert att jag kommer ha möjlighet att ta ut ngn semester. Så vi får väl avvakta och se.
Trevilig helg!!
Åh, jag måste åka till mina föräldrar i helgen och låna deras skrivare så att jag kan göra klart inbjudningskorten. Tänkte köpa de fina frimärkena som jag sett. Med hjärtan på!
Jag hittade dem på postens hemsida!! Man kan köpa på nätet men borde väl även kunna göra det där de har postservice?
I kväll har jag suttit och läst nya numret av "Allt om bröllop". Alltid kul med lite ny inspiration och se på alla fina bilder. Jag såg jättemånga jättefina JÄTTEDYRA skor i den tidningen..Jag förstår inte hur jag ska kunna välja skor, det finns ju så många fina!! Skogalen och velig som jag är så vet jag att det kommer att bli ett jätteprojekt att välja..haha!
Kul att skriva ut inbjudningarna. Det tänkte jag nog också göra i helgen.
Åh, jag måste köpa julkort och posta dem i morgon!! Sista minuten eller vad?