28 juni 2008
järvedsullis: kanske ni ska fundera ut några andra som skulle passa?? Det är ju inte meningen att ni ska gå runt och oroa er både nu innan, men även under den dagen. Vad vill du ha för klänning då?
järvedsullis: kanske ni ska fundera ut några andra som skulle passa?? Det är ju inte meningen att ni ska gå runt och oroa er både nu innan, men även under den dagen. Vad vill du ha för klänning då?
Vårstabruden och AnneiLund: välkomna till vårt lilla krypin!!
Ja, guuu tänk om det skulle spöregna...hemska tanke..
Nu har jag börjat lite smått med inbjudningarna. Känns bra.
Åh, jag tror att vi kommer göra som er Yanetta. Åka en weekend eller så efter bröllopet och sen dra iväg till vintern istället. Jag skulle helst vilja åka iväg långt bort direkt efter, men de ställen vi tittat på har regnperiod då och sen kommer inte pengarna räcka till heller. Jag pluggar också, men är klar i Juni. Förhoppningvis har jag mig ett nytt jobb, och det är ju inte ens säkert att jag kommer ha möjlighet att ta ut ngn semester. Så vi får väl avvakta och se.
Trevilig helg!!
Åh, jag måste åka till mina föräldrar i helgen och låna deras skrivare så att jag kan göra klart inbjudningskorten. Tänkte köpa de fina frimärkena som jag sett. Med hjärtan på!
Jag hittade dem på postens hemsida!! Man kan köpa på nätet men borde väl även kunna göra det där de har postservice?
I kväll har jag suttit och läst nya numret av "Allt om bröllop". Alltid kul med lite ny inspiration och se på alla fina bilder. Jag såg jättemånga jättefina JÄTTEDYRA skor i den tidningen..Jag förstår inte hur jag ska kunna välja skor, det finns ju så många fina!! Skogalen och velig som jag är så vet jag att det kommer att bli ett jätteprojekt att välja..haha!
Kul att skriva ut inbjudningarna. Det tänkte jag nog också göra i helgen.
Åh, jag måste köpa julkort och posta dem i morgon!! Sista minuten eller vad?
God fortsättning! Idag har jag skrivit ut inlagorna till inbjudningarna. Måste skära till dem bara. Orkar inte det idag dock. Hoppas julen har varit bra. Nu vill jag att det ska bli Januari så att man kan börja ta tag i det praktiska!! Känner mig laddad nu. Bara 6 månader kvar snart...gaah!!!;-D
Ja, bantningen ja...Man skulle ju vilja gå ner några kilo. Måste börja jobba på det!! Snart..
Ha,ha! Kanonbra ju!! Själv måste jag väl återgå till träningsrutinerna. Just nu känner man sig ganska jäst..
Satt och pysslade en del med våra inbjudningskort igår. Tyvärr så ringde telefonen och vi var tvugna att åka till akuten. Sambons farfar har fått en hjärtinfarkt. De kommer nog stänga av respiratorn i morgon....fruktansvärt! Vi är jätteledsna och just nu är alla mina tankar om bröllopet borta. Ingen rolig vändning på julen för oss.
Åh, vad bra att vi kan peppa varandra!! Ska också köpa Amelia så man får lite motivation. Idag har jag inte rört mig ngt och ätit godis. Ingen bra början. Jag börjar efter nyår
Sambons farfar dog igår kväll. Usch vad jobbigt det känns. Det gick så fort. Vi sågs för bara en vecka sedan och då var han hur pigg som helst. Overkligt! Vi hade verkligen velat ha med honom på bröllopet. Han får vara med oss i våra tankar nu. Jobbigt när livet förändras så fort...
Inbjudningskorten får vänta lite. De ska ju inte skickas än på några veckor.
Nilsa in love: Tack! Vad gulligt!
Ja du! Fredagkväll! Eh, det jag ätit idag har inte på långa vägar varit ngt i dietform..men jag satsar på att börja efter nyår. Som alla andra. Trängas på gymmet i vanlig form.
Ska kanske tjuvstarta med lite fredagsmys och byta ut chipsen mot grönsaksdipp? Mmmmm gott! Vi får väl dela med oss av tips här tycker jag!! För att peppa varandra liksom
Jag tänkte ju börja Viktväkta egentligen. Det enda som funkat på mig tidigare. Har iofs inte så många kilo att gå ner nu, mot tidigare. Det är bara magen som ska bort, ca 3 kg.
Tack vad gulliga ni är!!
Jag pysslar med inbjudningskorten. Det är det enda. Men guuu vad segt det är. Inte alls så kul som jag trodde det skulle vara..haha!
Vi har ju också tänkt till alla hjärtans dag. Men jag tror också att våra kommer att bli klara innan. Så vi får se om man kan hålla sig, som sagt.
Åh,jag är så glad!! Har hittat en tjej som ska fixa mitt och min tärnas hår och smink! Hon verkar jättebra och det var en tjej här på BT som rekomenderade henne. Kanon!! Hon kommer hem till mig och fixar mig hemma, vilket känns ännu bättre tycker jag. Så nu måste jag ringa och avboka min tid hos salongen där jag skulle fixa mig från början. Där skulle jag betalat 5000 för mig och min tärna, smink+hår. Nu kommer jag betala 2400 för oss två!!!!! Kan ju inte bli bättre!
Ja, inbjudningskorten är ju ångest...Måste ju göra klart dem snart men åh, vad tråkigt det är!! Känner mig inte heller helnöjd med resultatet faktiskt. Jag velade också jättelänge innan jag bestämde hur de skulle se ut, och sen är man ändå inte helt nöjd...suck!! Bridezilla varning?
Åh, nej!!!! Jag var inne på postens hemsida nu och det verkar som de inte säljer de där hjärt-frimärkena längre...attans! Skulle ha köpt dem när de fanns!
Men förhoppningsvis så kanske det kommer en ny sort innan 14 feb??
Nu längtar jag tills nästa vecka då jag ska börja ringa lite samtal och boka in möten med cateringfirman, konditorn, guldsmeden..Nu drar det igång på riktigt tjejer!!
Varför kan du inte kontakta guldsmeden innan inbjudningskorten har gått ut???
Oj, ja vigselprogrammet och festprogrammet får vänta. Har köpt papper och allt, men det som ska vara innuti har jag inte börjat pyssla med än.
Måste rekomendera en jättebra sida med låtar man kan ha i festprogrammet!www.snapsvisor.eu/dryckesvisor/brollopssanger/
Jag satt och skrattade högt åt några!
Har lite ångest just hur man ska få ihop festprogrammet i word. Men det ordnar sig förr eller senare. Kommer inte bry mig om det nu. Nu är det viktigaste att bli klar med inbjudningarna innan den 14:e Feb. Idag tänkte jag ringa och boka in en tid hos guldsmeden!!
Förresten så lär de väl stänga den här tråden snart?
Jag har redan köpt min klänning!!! Är så nöjd!
Åh, vad häftigt att ha en klänning som gått i släkten! Och att alla har kommit i den Jag hade verkligen velat haft min sambos mormors klänning som är sååå vacker!!!! Problemet är att hon vägde 38kg när hon gifte sig!!!!!!!! Jag har försökt komma i den, men det var ju kört..haha.
Tjejer!! Den här tråden borde stängas idag, så jag hänvisar er till den här istället:
www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2666000.html