Inlägg från: BlivandeFruJohansson |Visa alla inlägg
  • BlivandeFruJohansson

28 juni 2008

Guldsmeden som vi ska anlita är bjuden till våran fest. Han är sambo med min jobbarkompis.. Så vill inte att nån ska veta nått innan inbjudasn gått ut. Men om snart en månad ligger dom i lådorna Ska handla frimärken idag så är de klart! Ska se om ja kan boka in så vi kan kolla in lokal och se vad som behövs handla och vad som finns.. Tjurkärring som har hand om lokalen, men ska nog kunna fixa nått

• BlivandeFruJohansson

Va kommer ni be eran toastmaster göra, förutom att hålla koll på tal och så.. Känner mej inte så haj på de här

• BlivandeFruJohansson

Vi skrev:

Inbjudes att närvara vid vigseln mellan

X & Y

OSA lämnar dom till min syster som är vår värdinna. Toastmaster är min svåger. Honom kan ja alltså be om att ta hand om perspnal, bandet, alla tal (om de blir några..), fixa me tårta & presenter..
    Vi kommer inte ha några lekar eller nått sånt för att underhålla gästerna. Ni som ska ha egen dricka me till lokalen, vem kommer göra drinkarna? Hade först en tanke om att man skulle göra de själv, men alla som ja pratat me verkar tycka att man ska ha nån som står där.. Så kanske ska ta in nån av lillasysters vänner.. Va tycker ni?

• BlivandeFruJohansson

Vi skrev med att det är betalbar, 10 kr/ st. Tror ni många blir "överfyllda" om man låter dom servera sig själva? Ska nog höra me Lillasysters vän om hon kan tänka sig hjälpa till.

• BlivandeFruJohansson

Har nu messat Lillasyster & frågat om hon kan fråga sin vän om hon vill hjälpa till (Dom i Idre & åker skidor..)

• BlivandeFruJohansson

Mm, blir nog så.. Hoppas nu hon vill hjälpa till, för hon är så go`!! Hon hjälpte till på min 25- års fest me

• BlivandeFruJohansson

Har nu fått svar från kyrkan, den präst vi vill ha viger os gärna OCH Pappa får leda mej in i kyrkan Så nu har vi kommit en liten bit till på vägen. Han även testskrivit ut vigselhäftet. Kanske kommer ändra ordningen lite, men nu vet ja hur ja ska göra Så dom är snart me färdiga JAA så skönt!!

• BlivandeFruJohansson

Tråden stängs på tordag om ja inte missminner mej. Ett par dagar kvar..
    Vissa sånger va riktigt roliga. Har massa sånger i vårt häfte så ska börja sålla lite. Va kommer ni ha me i häftet? Får ju inte bli för mycke heller..

• BlivandeFruJohansson

Ja ska ha den min mamma hade när hon gifte sig me Pappa, även min tvillingsyster och MORMOR har haft den Så ja är klar! Vilket ja är jätteglad för, skulle inte kunna välja nån annars.

• BlivandeFruJohansson

Mormor var oxå supersmal, men den har gått att lägga ut, vilket ja är glad över! Men ligger ändå i träning

• BlivandeFruJohansson

Lät som en bra ide med massa bra tips, dom kan man ju använda efteråt me

• BlivandeFruJohansson

De missar ja, ska se en film me min Älskling
    Berätta om de va nått bra tips

Svar på tråden 28 juni 2008