• charmed

serenity har bytt nick!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu heter jag inte Serenity längre utan lillsessan så ni alla vet

kram på er och bu för bt som tvingade mig byta nick när är fel ute!!!!! blääää,för er

• Svar på tråden serenity har bytt nick!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • charmed

ja för mitt företag heter serenity brud...

• charmed

ja exact! så himla dålig stil

Danielaa skrev 2007-10-12 17:50:58 följande:
    å därför får du inte heta så? Så om jag fixar ett företag som heter "Daniela brud" som råkar va mitt förnamn så får jag inte heta så här? Fånigt...
  • charmed

JAAAAAAAAAAAA!!! jag erkänner

sessan var upptaget så det fick bli LILLsessan

Tuss78 skrev 2007-10-12 19:13:04 följande:
    Hahahaha!!!!erkänn att det var VI som fick dig att byta nick till Sessan!ERKÄNN!!!!
  • charmed

Ja dom skrev att mitt nick inte var tillåtet och dom skulle byta till mitt riktga namn

DetOrdnarSig skrev 2007-10-12 19:32:29 följande:
    Jag håller med grabbara, det var väldigt dåligt att ditt riktiga namn numer står i en del av trådarna. Sa BT att det skulle hända?Många av oss här vill ju hålla oss lite anonyma tills vi gått ut med nyheten och då är det ju ganska förödande om riktiga namn kommer ut,
  • charmed

Ja alltså mitt företag är bara två veckor gammal och jag har varit på bt sen april i år

DetOrdnarSig skrev 2007-10-12 19:47:14 följande:
    Usch, det tycker jag är lite fult. Du har väl startat din firma efter du registrerats på BT? Jag tycker att de kunde sköta det lite snyggare, t.ex. låta dig ange ett nytt nick och lägga in det på alla gamla inlägg.
  • charmed

Tack allihopa,vad ni är söta och snälla

nu står det att jag är avregidtrerad iaf skönt att mitt namn är borttaget

• charmed

jo det är därför jag puffar och skriver lite mer än vanligt i forumen så alla kan vänja sig vid mitt nya nick jag har själv svårt att vänja mig och saknar mitt gamla nick

• charmed

näää..klart ni får kalla mig för serenity,det är inte reklam! ni får ju göra hur mycket reklam som helst för mig men det får inte jag

• charmed

hahaha,va du är söt yllo! nu kanske jag förlåter dig för att du missade mig på tv i lördags,jag ska tänka på saken!!!!
    Ja det var dålig stil men det är uppklarat nu och det står serenity på alla mina gamla inlägg *nöjd*

Yllo skrev 2007-10-15 13:24:43 följande:
    Tycker ändå det är fel av BT att lägga ut ditt för och efternamn utan att ge dig en rimlig tid att ändra nick själv Fast jag föredrar Sessan då jag aldrig lyckades stava rätt när jag skulle skriva serenity (obs! kopierat)
  • charmed

mmm...jag märker på din blick at du är ångerfull så du är förlåten för den här gången men BARA den här gången

Yllo skrev 2007-10-15 20:00:56 följande:
    Snälla Sessan förlåt mig!! Lovar att aldrig missa dig igen *tittar med bedjande spanielögon på Sessan*Jag är faktiskt riktigt sur på maken som släpade iväg mig i lördagskväll till kompisar som prioriterar barnprogram *suck* Jag ville ju se på dig
  • charmed

hehe,BRA där

Yllo skrev 2007-10-15 20:08:08 följande:
    YES!!! Sessan har förlåtit mig *Stutsar upp och ner på stolen*Skall genast lägga in en påminnelse i mobben att jag ska se på tv på lördagkväll
Svar på tråden serenity har bytt nick!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!