Inlägg från: Ernhake |Visa alla inlägg
  • Ernhake

Midsommarafton 2008

Jag är här!!

• Ernhake

Vi tänkte boka rum i Ystad, känns inte som att vi vill sova vår första natt som nygifta på mina föräldrars bäddsoffa i deras vardagsrum?!?!!!! hahahaahahaa..

• Ernhake

Vi tänkte ha brunch dagen efter för alla gästerna och i samband med brunchen har vi paket öppning. Många av våra gäster kommer ha åkt långt för att träffa oss så dem umgås vi gärna lite extra med. Känns konstigt om folk åker 70 mil för att äta middag och sen direkt hem igen =)

• Ernhake

Inga fler som gifter sig på midsommar??

• Ernhake

Hehehe.. jag trodde att jag skrek förgäves men nu är juh iaf du här =)

• Ernhake

Hahaha.. ja, känner igen det där, min blivande har hållt på att avslöja mig vid två tillfällen idag när han sats sig vid datorn.. inte bra det där..

• Ernhake

Usch, det känns som att vi helt avstannat i allt vad som heter planering. All energi bara försvann. Vad ska man göra för att få tillbaka sin motivation??

• Ernhake

Vi hyr in grannungarna så får de tjäna en slant och hinner ändå gå ut och festa så fort vi ätit upp =)

Äntligen har vi beställt våra ringar och designat om dem en gång oxå, om du e nyfiken kan du se på ritningarna i mitt galleri.

Just nu funderar jag mest på klänningen och nästa månad när ekonomin är lite bättre ska jag beställa en del grejer på ebay tänkte jag =)

Har även shoppat det mesta som behövs till inbjudningskorten. Jag börjar komma in i planeringen igen =)

Svar på tråden Midsommarafton 2008