Midsommarafton 2008
Hej ni som ska gifta er på midsommarafton! Har sett att vi är några stycken och det är ju bra om vi kan samlas och tipsa varandra om allt möjligt tills det är dags.
Hej ni som ska gifta er på midsommarafton! Har sett att vi är några stycken och det är ju bra om vi kan samlas och tipsa varandra om allt möjligt tills det är dags.
Jippie, fick korrekturet idag! Bara en liten ändring som ska göras, och så ska korten tryckas.
Jag har jobbat som en lite stolle med inbjudningarna, för tillfället har jag bokstavligen fastnat i klistret, provar och provar kankse får skaffa nåt bättre så det inte blir skrynkligt.
Nästan alla vet men två par blir det nog som inte vet förrän inbjudan kommer.
Blir nog till att skicka dem om någon vecka eller nåt om jag är klar.
Tidigt är det men med midsommarafton vet man aldrig hur tidigt folk bokar upp sig...
Min mamma har börjat sy på min klänning, spännande! Tyvärr glömde hon den när hon var här i helgen, så det tar väl några veckor innan jag får göra första provningen, typiskt! Och nu börjar det bli hög tid att börja med korten, men jag känner mig lite seg. Min sambo tog tom upp att vi måste börja nu, och då är han inte den planerande typen.
Blomsterbrud, har du spraylim? Det är det allra bästa, men dyrt tror jag.
Cellebella
Tyvärr inget spraylim men när jag provade ett annat av mina lim och strök ut det väldigt tunnt med en tops så blev det riktigt bra..
Blomsterbrud
Bra att det löste sig! På mina kort funkar limstift, så jag hoppas att jag inte ska klanta till det för mycket.
slut på limstift därav försök till andra kreativa vägar
Idag har jag köpt ett jättevackert mönstrat band som vi ska ha och knyta runt lapparna med adressen till vår hemsida och skicka med inbjudningarna. Chokladbrunt med guldmönster och cremefärgade blommor, jättefint! Och så har jag köpt guldpenna till att adressera inbjudningarna, och jättefina skrivarpapper till vigselprogram mm.
Vi blir nog pyssel experter allihop innan detta är färdigt
Haha ja verkligen!
Våra inbjudningar har kommit!! Ska hämta dem nu på väg till jobbet, åhhh vad spännande!
Hej vad kul såg just den här tråden. Vi ska också gifta oss på midsommarafton och har börjat kolla på olika inbjudningskort. Däremot har jag inte titttat på brudklänning än är jag sent ute?
Korten var jättefina, är supernöjd! Och vet ni vad, jag och min ena tärna var ute på stan idag och gick i affärer, när vi plötsligt i en liten butik hittade DE PERFEKTA TÄRNKLÄNNINGARNA! Ljus/gammalrosa, enkel modell som slutar strax under knät och brett band runt midjan med en stor rosett... de var superreade och kostade bara två hundra kronor styck. Haha, helt otroligt! Även om de behöver justeras lite och sys in eller så, blir det ändå helt galet billigt. Jag blir nästan rädd nu för att allting faller på plats så smidigt...
rosa drömmar,
Välkommen, vad roligt med en till! Nej, du är inte sent ute men det kan nog vara läge att börja titta runt lite efter klänning. Vet du på ett ungefär vad du är ute efter?