några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??
Jo det är så sant. Sen håller ju våra bröllop på heeeeeeela dagen så ja tycker att man använder klänningen fullt ut. Men jag ska nog ha min klänning hela dagen.
Jo det är så sant. Sen håller ju våra bröllop på heeeeeeela dagen så ja tycker att man använder klänningen fullt ut. Men jag ska nog ha min klänning hela dagen.
Jaag tror inte det, känner att det kanske räcker med min. För vet inte om vi ska göra det vanliga bosniska med att man ska ha förfest hos tjejen. Utan vi gifter oss nog vid 4-5.
Jahaa, men då är det skönt så får du fixa dig. Jag känner mer att jag inte vill stressa och vill att våra föräldrar ska ta det lungt så det räcker att dom fixar bröllopsfesten. Vår fest komemr däremot hålla på till ca 4 på morgonen Men vi komemr nog åka därifrån vid 1-2 nån gång. Känner att man kommer vara för trött annars.
Jo, man orkar inte vara där längre endå. Vi tycker att det räcker, men eftersom vi vet att våra gäster är partyfolk så ska vi ha festen längre.
Men ska ni vänta med bröllopsresan?
Jo det är rätt bra. Annars kan det bli för mycket. Men jag kommer nog tvinga min m2b att vi åker till Bosnien en månad innan bröllopet så att vi kan bli bruna
Jo det är faktiskt sant. Och jag vågar inte planerar in i det sista för då kommer jag bara tveka och ändra allt hehehe.. Vi har ju tur som har kroatien nära
Tack desamma. Sov goott.