• Didaa

några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??

Om jag ska vara ärlig så har vi inte pratat om hotell för oss.. mest för gästerna.. han jobbar och jag kommer att börja leta efter jobb men vi tänkte resa någonstans till sommaren. men vet inte var..

ja tips behöver jag alltid.. om du känner till ngn bra så får du gärna tipsa...

• Didaa

Hej MissLovely vi är inte så många här så det är bara bra om några kan dela med sig hehe..

Jag är 23 snart 24 och min älskling är 26 snart 27. Jag är från Brcko.. själv?

Melis jag läser till Historielärare...

• Didaa

Vi ska gifta oss nu den 5 april. Det kommer att bli kul hehe... Vi kommer att ha buffé med många olika maträtter från olika länder eftersom gästerna är från olika kulturer.

Har ni bestämt ett datum? Var vill du gifta dig? Du får gärna berätta hur du tänker och vill ha, det är alltid roligt att få höra andras tankar. Jag önskar er lycka till...

• Didaa

MissLovely...Det låter underbart. ja flaskorna kanske kan störa lite..tycker jag men kan ni inte ha en liten drinkbar? Vi kommer att ha en bar där alla kan gå och ta drickan.. vi köper själva men vi har några som tar hand om det. Vi ville inte ha alla flaskor på bordet. Sen har vi inte bestämt hur vi ska göra med fotograferingen eftersom vi kommer att gifta oss i restaurangen. vad tycker du?

Tajci78... hej.. vad ska ni åka?...

• Didaa

tajci det låter kul..min chef är fransk och har lägenhet i Paris.. hon säger alltid att det är en av de vackraste städerna..

misslovely... det kommer att bli lite bosnisk..turkisk,,arabiskt och svensk mat..kanske från några länder till...vi vill gärna blanda.. vi kommer inte att ha så många gäster men det kommer att vara (hoppas jag) en av de bästa dagarna i mitt liv..

• Didaa

ja vi kommer att ha några balkan traditioner..vår förlovning var traditionell hehe.. de som inte är från Bosnien tycker att det är roligt och spännande med bosnisk tradition..

• Didaa

hej tjejer en snabb fråga.. kommer ngn av er att ha slöja?... jag själv tycker inte om det så jag kommer inte att ha en.. vad tycker ni?

• Didaa

hahaaha håller med dig... min har också många detaljer och är lång med lång släp som har vackra pärlmönster.. håret har jag valt..har inte bokat en frisör än men det är inte ngn problem... tiara...hmmm det är en bra fråga.. jag vill ha en med pärlor men hittar inga jag tycker om..

Melis vad kan en natt kosta i ett hotell i malmö..den ska hälst vara mysig och romantisk... det ska kännas som bröllop.. (om du förstår vad jag menar)...

• Didaa

ok..jag ska prata med min fästman han kommer om en stund... har inte funderat så mycket på priset.. men om jag ska vara ärlig så kostar bröllopet mer än man har trott.. det blir alltid mer än man har tänkt sig.. man fastnar för ngt som kostar och kan inte låta bli och inte ha det heheee

Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??