Inlägg från: MissLovely |Visa alla inlägg
  • MissLovely

några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??

Hmm. Sant.

Vad roligt det hande varit om kunde göra en fejktatuering som håller i en vecka bara klistra på den .

• MissLovely

Jo vi är verkligen sånna fotofreaks. Älskar att ta kort. Så nått sånt kommer det säkerrt att bli

• MissLovely

Jag tror att jag vet var det ligger. Vid en restaurang typ.

Var ska ni ha bröllopsfesten då?

• MissLovely

Jag har med gjort en sån i kroatien en gång. Kanske man borde göra. Får hitta på ett sätt bara så att han inte vet det när vi är där. Hehe. Men vad jag minns så kunde man inte komma med egna tatueringar eller?

• MissLovely
    Emmilie skrev 2007-10-29 23:59:40 följande:
    misslovely du får köpa en sån tatueringsmaskin för barn som finns på br leksaker...bara att tvätta av färgen med tvål...
    Hur fungerar den då? Hahahaha crazy jag är.
  • MissLovely
    Melis skrev 2007-10-30 00:01:32 följande:
    du kan ni tro att Dankar jar en ny tatuering för varje "tillfälle" heheh...skojar lite på din bekostnad, hoppas det e okej...
    Hahahahahahahahahahaha!!
  • MissLovely
    Emmilie skrev 2007-10-30 00:01:04 följande:
    vi har inte bokat någon lokal än men vi funderar på kulturhuset...det är gräsligt va dyrt det är med lokaler...
    Det är jättedyrt här! Sen är det svårt att hitta en lokal som har plats för över 150 gäster och som man får ta med egen sprit o mat. Vi vill även ha nära vatten elelr nått liknande så man kan ta fina kort.
  • MissLovely

Får bli en sån leksak till mej då.

Vad skönt att ni får ha lokalen så länge.

Ska ni duka kvällen innan, eller hur gör ni?

• MissLovely

Ooooj 25 000? Vad dyrt det är. Det är sant, vill verkligen inte nån matsal. Men vi inte vara förlångt från stan heller på grund av gästerna. Funderar annars på att ha festen nånstans nära några stugor vart gästerna kan sova.

• MissLovely

Hahaha. Ska nog köpa leksaken o testa. Men det ser väl inte ut som en riktig?

Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??